Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, als m'n zus om half 7 gaat douchen zie je haar voor 8en niet meer totdat dat f*cking GTST begint (-,-) |
| reactie 872
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Tsja, Meisje zijn ook maar mensen, Meisjes moeten zich ook douchen! |
| reactie 873
|
|
|
Ja, maar dan ook nog een hele lading make-up eraf halen, oorbellen, armbanden, kettingen of weet ik het allemaal eraf halen. Behalve bij KISS heb ik dat bij geen enkele man gezien |
| reactie 874
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Wie heeft het nieuws gevolgt gisteravond? |
| reactie 875
|
|
|
Nope, hzo? |
| reactie 876
|
|
|
Gister is er op de Afsluitdijk een ongeluk gebeurt en daar was mijn vader bij betrokken! |
| reactie 877
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wat heeft ie gedaan? Patros, ik draag niet eens make-up, ik trek gwn wat kleren bij elkaar .. Even vloeken dat al mijn schoenen te klein zijn, niks eten (ik eet nooit (bijna nooit) smorgens) en dan naar de bus,vloeken op een jongen die denkt dat ik ook een jongen ben -,- EMMA, PETAR VROEG OF IK MET HEM NAAR DE STAD WOU ! Ik zei zo duidelijk: NEE xD |
| reactie 878
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mijn vader gaat voor de 2e keer trouwen |
| reactie 879
|
|
|
Feliciteer h'm |
| reactie 880
|
|
|
Dankjewel |
| reactie 881
|
|
|
Feliciteer em ook ff voor mij |
| reactie 882
|
|
|
Dankjewel, ga ik ook doen |
| reactie 883
|
|
|
Weden dat hij denk van, oke, wie zijn dat ? Pff ik verveel me. Boring, nothing to do. Ik ga maar eens. Tot morgen x |
| reactie 884
|
|
|
Laat maar |
| reactie 885
|
|
|
Het is precies iets heel verkeerd Haha, kom ik Petar met mijn mama en zus in de stad tegen. Zeg ik: Hey Petar. Glimlacht ie en knipoogt. Ik zei: Mama, dat was Petar dus. Shit niet gezien zegt ze. Ik zeg, Magali (me zus) heb jij hem gezien. Ja zegt ze. Mama vroeg: Is hij de moeite waard? Mijn zus word rood en zegt: Euhm .. Ja xD |
| Naar boven | |