1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan? [2]

datum 30-09-13 16:46
reactie 841
Verwijderde gebruiker
Als hij gaat, volg ik hem, als Jorinda gaat, volg ik haar, als Patros gaat, i follow him ..
datum 30-09-13 18:34
reactie 842
jorinda
Als Lukas gaat, ga ik ook.
Als Patros gaat, ga ik ook,
Als Esmée gaat, ga ik ook.
Wie dan ook uit mijn vriendenkring, ik ga mee
datum 30-09-13 18:57
reactie 843
Verwijderde gebruiker
Lastig onderwerp dit.. maar ik wil niet dat jullie gaan
datum 30-09-13 18:58
reactie 844
jorinda
De waarheid is hard... Ik wil niet dat Lukas gaat! ...
datum 30-09-13 20:36
reactie 845
Verwijderde gebruiker
Niemand wildat Lucas gaat, maar zoals hij zelf zei, het is zijn keuze. Patros, ik praat ook niet over ZM met mijn ouders. ik wil ook niet dat ze mijn gedichten lezen ..
datum 30-09-13 20:39
reactie 846
Patros-Fibros
Mijn ouders weten alleen van 1 vrolijk gedicht, niet de tig verdrietgedichten en suicide-notes
datum 30-09-13 22:41
reactie 847
Verwijderde gebruiker
Ach mijn ouders weten niets. en daar ben ik blij mee. Persoonlijk deel ik niets. Alleen tegen mijn ene vriendin omdat die het zelfde doorgaat enzo, alleen iets anders maar het voelt alsof ik haar alles geleerd heb, dus dat licht anders.
Maar als een docent iets vraagt, ik spreek niet. Me ouders, ik spreek niet.

En Nathan, ze laten je heust niet achter! Ik niet, nu. Later vast wel. Maar pas als ik 60 ben ofzo dus maak je geen zorgen
Ik denk ook veel aan ZM maar ik wil gewoon dingen weten. Zoveel dat ik nog niet heb geleerd of ken. En we gaan allemaal wel dood. Waarom niet gewoon wachten om te kijken hoe alles gaat dan nu al gaan als we toch al gaan? best vreemde zin maar hoop dat jullie het snappen )

Achja, zoals ik al heb gedaan met mijn verlegenheid.. Ik heb het vermoord en ben als iemand die ik wil zijn verder gaan leven. Dus eigenlijk heb ik mijn oude 'ik' al vermoord :3
datum 01-10-13 07:01
reactie 848
Verwijderde gebruiker
Ik wil doorleven, ik wil mijn leven veranderen, maar het is te laat, want mijn ziel vermoordt me.
datum 01-10-13 07:23
reactie 849
Patros-Fibros
Your soul is killing you, but did you ever try to stop that? Your soul is missing one of the pieces, but did you ever try to find out what? Eigenlijk wil ik ook wel gaan, maar ik wil eerst iets echt bijzonders meemaken.

@Sheala: k snap die zin wel, alleen vind ik het wel wat vroeg om na te denken -.-
datum 01-10-13 10:07
reactie 850
Verwijderde gebruiker
Blijven doorvechten/doorgaan. Want de volhouder wint Esmée

Het leven is hard, moeilijk.. maar we moeten er toch maar het beste van maken
datum 01-10-13 14:09
reactie 851
jorinda
Klopt, té moeilijk! I hate my life and myself...
datum 01-10-13 16:43
reactie 852
Verwijderde gebruiker
@Nathan, bedankt
Maar probeer je ziel maar eens te stoppen.

@Patros, mijn ziel vermoordt mijn liefde. Mijn goede zicht op de wereld, mijn optimisme, de goede dingen.
_____

En ik sta er nu bij stil, eigenlijk sla ik om mijn problemen op te lossen. Wie iets gemeen zegt krijgt een klap. Wie iets verkeerd doet krijgt 'n klap. En ik schaam me zo hard ! Zit op de bus, zegt iemand mag ik dat meisje een suikerklontje geven? (iemand deelde (ba) rietsuikerklonjes uit) zegt een vierdejaars:
IS DAT EEN MEISJE? Ik dacht dat ze een jongen was. Geef hem maar eentje
datum 01-10-13 16:46
reactie 853
jorinda
Over/tegen jouw?
datum 01-10-13 17:02
reactie 854
Verwijderde gebruiker
Ja over mij
En ik heb de bus naar het zwembad gemist.
We moesten gaan zwemmen, ik treuzelde met 3 'vriendinnen' en de bus vertrok voor onze neus xD
datum 01-10-13 18:25
reactie 855
Verwijderde gebruiker
Tss wat een depri forum.
Als je nog wilt leven, zorg dat je een leven hebt gehad. Als er een probleem is, los het op! En dan kunnen jullie allemaal wel dat dat moeilijker is dan gedaan. Klopt. Maar als je het niet probeerd weet je het niet. En dan werk je maar harder. Alles kan veranderen en niets houd aan voor eeuwig.
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan? [2]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.