Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 886
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ohw, is je zus op hem?! Maar even iets anders, ik kap denk ik ook maar met leven... (voor de mensen die het denken, ik doe het niet omdat ik aandacht wil!) |
| reactie 887
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nee ! Jorinda alsjeblieft niet, als je er niet meer bent, word alles veel moeilijker, dan ga ik met je mee, en dan volgen er nog veel mensen, tot alleen Nathan achterblijft, is hij weer eenzaam ! |
| reactie 888
|
|
|
het is gewoon té zwaar, blijven leven... |
| reactie 889
|
|
|
Jorinda, wat is er te zwaar? Wil je het sturen in een pb, of wil je het hier zeggen, of geen van beide ? |
| reactie 890
|
|
|
Alles, de hele dag, m'n gemaakt vrolijk zijn wat me uitput, de situatie thuis, m'n vriendin, het snijden... Gewoon alles.... I hate this world! I would be a Angel... |
| reactie 891
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ups and Downs.. I hate it, Why is the world so,.. Hard? So hard to understand? |
| reactie 892
|
|
|
Ik heb geen ups meer... |
| reactie 893
|
|
|
Jorinda, weetje, ik maak me niet moe door zogezegd vrolijk te zijn. ik glimlach als ik opgelucht ben, als ik tegen een leuke derdejaars bots, en dat hij zo mooi kijkt al ik sorry mompel, ik glimlach gewoon als Petar met me komt praten, en ik glimlach als ik Nuwan verdwaast zie kijken als we op hetzelfde moment naar elkaar kijken. Ik glimlach enkel nog oprecht |
| reactie 894
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Please don't leave us, we all need you! If you go, we should lose a fox, a musical bird, and a Sheala ( |
| reactie 895
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Hell no, You wound'nt lose a Sheala! Can't leave my dog. (and i need to irritate people If i have a shitty time, I just think of the wolfs. How hard they need to word to survive and we are just screwing around. And then I dream to be with the wolf, free. So I wont give in on my monsters inside my head. I walk on high and try to be proud. Every life is like a star in the night sky. At night, we come alive. |
| reactie 896
|
|
|
Ik ga dit weekend gewoon niet overleven... |
| reactie 897
|
|
|
Welles, Jorinda ! Ja kan naar een de zelfmoordlijn bellen? Of zoiets? Ik wil je echt niet kwijt. En het ergste is, als ik droef ben, en iemand vraagt waarom, en ik zeg dat er mensen zijn die weg willen gaan, dan lachen ze gewoon heel hard. Ik heb geen vrienden meer nodig (Emma is meer dan een vriend, gewoon een zus |
| reactie 898
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
We kunnen je niet missen |
| reactie 899
|
|
|
Jorinda, vriendschappelijk houden we allemaal (ik in ieder geval) van je. We kunnen je niet missen, wie geeft hier dan lieve commentaar? Wie zijn gedichten kunnen we tussen onze favorieten zetten? Jorinda, please stay on earth? xx |
| reactie 900
|
|
|
Ik laat me dood gaan door Ana... Dat is beter dan zelfmoord... Het zal moeilijk worden maar toch, dan voel ik tenminste geen pijn, en kan ik redelijk afscheid nemen... Weet je, ik ben gewoon te egoistisch... Ik denk teveel aan mezelf... Ik snap ook niet wat voor lieve reactie's... Ik hou van jullie, for ever<3 |
| Naar boven | |