Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Laat je iet doodgaan aan ana ! Jorinda, wil je alsjeblieft niet bij ons blijven? Doe zoals Lucas, neem contact op met de ZM lijn, ga naar je ouders ? xx |
| reactie 902
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
'DOORGAAN' dagenlang lopen langs de rivier onder de warme zon, langs het riet wandelend met een prothese, lastig of niet maar dat deert me niet ik ga door, ik blijf niet stilstaan al voel ik me soms gevild toch blijf ik doorgaan jij kunt dat ook, als je het wilt Dit tekstje gaat over iemand die in totaal 128 km heeft gelopen, en dat met een prothese. Ik kan me voorstellen dat het zwaar is. Dit tekstje gaat vooral ook over doorgaan. Er zijn vast momenten geweest dat hij doodmoe was, kapot, gevild.. Toch ging hij door. En jij, jij kunt dat ook, als jij het wilt Jorinda. |
| reactie 903
|
|
|
Zolang je je voet voor de andere zet, ga je door, Stilstand is achteruitgang, Blijf lopen, Ook al ben je bang, Blijf gaan, Stoppen is stilstand, En, ik heb het ook niet hoor, Met de wereld heb ik geen hechte band, Maar stoppen is stilstand, En stilstand is achteruitgang, Iedereen wil soms wel weg, Iedereen is wel eens bang, Je loopt met je rug naar de toekomst gekeerd, Achterwaarts, draai je om, Kijk vooruit, In de toekom, Stilstaan zal achteruitgang blijken, Achteruitgang, niet voor jou, En ik schreef dit gedichtje, Omdat ik vriendschappelijk van je hou .. |
| reactie 904
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Nou in ieder geval, NEVER, naar mijn ouders... Ik moet volgende week naar de dokter voor een gesprek..., misschien helpt dat... Superbedankt voor jullie gedichtjes... En Nathan, ik probeer het al zo lang, maar het lukt niet, ik kan gewoon niet meer. En dat is niet met woorden uit te drukken! Maar ook niet hoe veel jullie voor mij betekenen<3 |
| reactie 905
|
|
|
Ik hou ook van jou |
| reactie 906
|
|
|
Tanxxxx, je bent een schat |
| reactie 907
|
|
|
I'm a treasure xD Kijk hoe mooi: plzcdn.com/upload/d48d6edb5f4c7e3a02e24619a8ec4dddRXZvbHV0aWVfMDMuanBn.jpg_500x500.jpg |
| reactie 908
|
|
|
haha, anders zou ik het niet zeggen Jaaa, wel een beetje vaag! |
| reactie 909
|
|
|
Ja, onder water beelden |
| reactie 910
|
|
|
Haha, vet chillings |
| reactie 911
|
|
|
XD Ik moet offline. Geen domme dingen doen he xx |
| reactie 912
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat een leuke vis op dat plaatje |
| reactie 913
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nathan kijkt naar de vis, De rest, Not interest.. Foxie, Nieuwe ava? Zelfgetekend of gwn afbeelding? |
| reactie 914
|
|
|
op de achterflap van en boek. ik ga het natekenen. Dat zijn Fabio en Sofia van de boeken het Drakenmeisje. x |
| reactie 915
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Awesome,.. Haat jongens uit mn klas, Don't ask me 'why', Tell it if i'm with you, Emsée, vertel het als ik bij je kom slapen zaterdag |
| Naar boven | |