Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 826
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ze is 8 -,- |
| reactie 827
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
4 wafels al PF? Hoe wil je ze ontvangen? Of kom je ze halen? Als je hierheen komt; volg de Noordzeestrand richting zuid. Op een gegeven moment kom je een bord 'Brugge' tegen, het kan niet missen, Je bent er zo als je er eenmaal bent |
| reactie 828
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha, Nathan ik zeg 'vriendin' omdat ze niet echt vriendinnen zijn. Meer meiden waarmee ik omga. Het ligt ander Ik ben nog niet begonnen.. Maar ik doe het samen met iemand en ik denk niet dat die het ooit afkrijgt, dus desnoods doe ik alles zelf.. Als ik zelf ooit eens begin! Word gewoon gestoord van mezelf. Eerst maar eens de tekening maken. Heb ik teminste wel zin in! |
| reactie 829
|
|
|
Haha. Ik ben ook maar half hier, ben bezig met een paarden site |
| reactie 830
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Nathan: als ik die weg volg, kom ik (als t niet verandert is) uit op een kruispunt waar je 5 afslagen naar andere wegen hebt en 1tje naar een camping. Welke moet ik adn nemen? |
| reactie 831
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Oh nee!!! Ik heb morgen een toets waar ik geen fuck van snap omdat we niet normaal les krijgen van die man. (kut Hazelnootje!) Dus nu moet ik me verslag weer op een andere dag beginnen omdat ik nu dus de hele dag het hele hoofdstuk moet leren. Wat een vreselijk weekend!!! GRRRR Nouja eerst de hond maar eens uitlaten. Hopelijk vrolijk ik daar wat van op :3 |
| reactie 832
|
|
|
Veel plezier. Ik heb geen zin in mijn toetsen :'-( |
| reactie 833
|
|
|
@Sheala: WHAHAHAHA!!! |
| reactie 834
|
|
|
@Patros: Lief -,- |
| reactie 835
|
|
|
Ik hoef niet altijd lief te zijn hè Esmée? |
| reactie 836
|
|
|
Nee, dan krijg je Reiziger achter je aan |
| reactie 837
|
|
|
Whaha Reiziger is wat verdwaald op het internet |
| reactie 838
|
|
|
Lucas .. Hij gaat ons verlaten. Merken we wel aan zijn non-fictie gedicht. Lucas, als je dit leest, ik zal een kaars voor je branden, en bidden voor je, al ben ik niet gelovig. Als je echt gaat, wil je het dan nog wel zeggen? |
| reactie 839
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
PF; Awel, dan moet je gewoon rechtdoor blijven gaan. Je ziet vanzelf de hoge kerktorens van Bruges, kan niet missen Tja, het was wel even schrikken toen ik dat gedicht las Lucas. Nogmaals; sterkte |
| reactie 840
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hij moet niet gaan, ik zal het mezelf nooit vergeven! |
| Naar boven | |