Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 811
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik, Ik heb geen zin om dit te lezen! Kwas mn zus aant filmen met mn Gsm, Was die aant flippe, Slaat die mn Gsm UIT mn handen, Slaat die ondertussen nog in mn gezicht! En had dezemorgen bij tekenles ook nog een slip gemaakt in mn vinger,.. MET EEN POTLOOD??!!!!! |
| reactie 812
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik weet dat lachen te positief is, maar MWHAHA |
| reactie 813
|
|
|
Jha, Weet het of ik mocht blijve slapen.. Long pause, No answer!! |
| reactie 814
|
|
|
Haha |
| reactie 815
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Sheala: Meestal ben jij de chagrijnige hier op t forum |
| reactie 816
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk. Ik ben behoorlijk vrolijk, zo vrolijk was ik nooit. Vanmiddag Blankenberge onveilig maken, savonds naar een bruiloft toe in een restaurant op de Zeedijk, lekker eten |
| reactie 817
|
|
|
Ik ben vandaag zo moe, Zo moe, Zo moe, Ik ben behoorlijk moe, Zo moe, was ik nooit! |
| reactie 818
|
|
|
Waarom krijg ik het idee dat Nathan vandaag zo vrolijk is? (-.-) |
| reactie 819
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Pf ik kan goed acteren he Dinsdag vrije dag, ga ik met een 'vriendin' een speciale cake maken voor mijn andere 'vriendin' die de virus van pfeiffer heeft gekregen. Ik heb al zin in volgend weekend! Weer naar me pa. Maar nu maar eens gaan eten en trappen lopen voor me ma :S en de rest van de dag moet (MOET) ik van mezelf echt huiswerk maken. Ik kom maar niet vooruit! Wish me luck!! :] |
| reactie 820
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom zeg je 'vriendin'? PF; tja.. Dat zou ik niet weten waarom je dat idee krijg. Wie het weet krijgt een wafel van me |
| reactie 821
|
|
|
Ik weet waarom ik dat wedt: 'Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk' (-.-) (inmiddels al 4 wafels aub Ik heb nu alleen nog maar resourch gedaan: Rammstein en Nina Hagen luisteren, bij mij schiet het ook geen Brätwurst op -.- |
| reactie 822
|
|
|
Tja, ik moet eig. ook nog huiswerk maken .. Geen zin in. |
| reactie 823
|
|
|
Ach, wie wel? |
| reactie 824
|
|
|
Mijn zus. |
| reactie 825
|
|
|
Dafuq?? Wat heeft ze dan op twitter gezet? Nu gezellig huiswerk maken! #gezellig #spannend #hoera #leuk |
| Naar boven | |