Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 796
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Klinkt bruut, maar so what? Zij wil niet dat je gaat, moet je haar ook niet gaan afsnauwen |
| reactie 797
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
PF, ik snauwde niet, en trouwens, het is gewoon waar. (Niet slecht bedoeld Jorinda) En wow, you have made my day, Patros! >:-( |
| reactie 798
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nee, echt afsnauwen was het niet. Maar hoe dan ook, we willen allemaal niet dat je gaat. En dat geldt ook voor Jorinda natuurlijk |
| reactie 799
|
|
|
I have to stay, On this earth, But once, I'll fly away like a bird .. |
| reactie 800
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
I know, that's what you've said, but I just can not, believe that, you really mean it! But please, believe me though, that you should not go, I can not live without you! |
| reactie 801
|
|
|
Dankjewel jorinda Maar nu stuurd die Milo me een sms: mss is het beter als je zm pleegd, dan zijn we van je af |
| reactie 802
|
|
|
Gwn negeren Of terug SMS'en: 'Als ik dat doe ga ik jou je hele leven lang stalken' |
| reactie 803
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
WTF, wat mankeert hem? Spoort ie wel? |
| reactie 804
|
|
|
Hij is kwaad op me omdat ik niet met hem naar de kermis wou. En als ik dood ben, vermoord ik Milo Ik ga nieuwe ava maken straks. nu ga ik naar de kermis ( |
| reactie 805
|
|
|
Zul je net zien, kom je hem daar tegen met z'n vrienden |
| reactie 806
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welja, wat een apenkop joh Inderdaad, gewoon negeren. |
| reactie 807
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whahaha Nathan, een apenkop? Whaha geniaal! Esmee, jij kunt gewoon naar de kermis! Ik zit hier allemaal huiswerk te doen en slaafje te spelen voor me moeder omdat ze niets mag tillen, niet bukken en maar 1x per dag de trap op en af mag. Stomme operatie van der Ik wou dat ik ook naar een kermis kon. (liever een circus Het gaat niet allemaal goed hier he? Iedereen die een beetje chaggie doet.. En dan wee aardig.. Slaat eigenlijk nergens op maarja. Gelukkig is er altijd nog Nathan met z'n XD Ik ga weer verder met me verslag over slavernij (toevallig..) Ellende gaat wel weer voorbij. Just keep breathing. Breathing isn't that hard. |
| reactie 808
|
|
|
Succes. Is het normaal dat ik me opjaag in jongens die met me in de Deca Dance proberen te flirten ? -,- Geen intresse, wegkijken, of net heel gemeen me tong uitsteken en duidelijk maken dat ie niet mijn type is. Ik val enkel voor Nuwan's krullen |
| reactie 809
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Krullllleeen <3 love it |
| reactie 810
|
|
|
Heb je wel door wat voor gesprekken er net gevoerd zijn? Ik hou ook van jou, maar ik ga hier kapot. Ik haat Milo, ik pleeg geen ZM voor hem Ik haat dit leven, en Emma, als je Afscheid nemen bestaat niet .. leest snap je me, oke? |
| Naar boven | |