Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 676
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik ga even aan Shiv schrijven. Ben dus soms wat laat. |
| reactie 677
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
No problemo amic Zit al te wachten op een nieuw verhaal van je |
| reactie 678
|
|
|
Shiv is nog lang niet af, zit net aan het tweede blad Ik ga offline, lezen, slapen .. Dhag ! |
| reactie 679
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, het is alweer een tijdje geleden dat je een verhaal heb gepost |
| reactie 680
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
@Esmée, en lukt dat een beetje? succes in ieder geval |
| reactie 681
|
|
|
Jaja, ik ga nu hier offline, ga aan het boek werken |
| reactie 682
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Succes:-) |
| reactie 683
|
|
|
Tjaa, blijf wel even online. Ben half hier. Klein stukje Shiv: Shiv stond aan een poel, een donkere poel, waarin een volle maan weerkaatste. De poel was omringd door rotsen, en een paar dode bomen. In de bomen zaten gieren, die haar zo gemeen aankeken, dat ze dacht dat ze haar levend gingen opeten. Shiv keek naar de poel, en verlangde er plots hevig naar om de poel aan te raken. Alsof ze gehypnotiseerd was stapte ze naar de poel toe en raakte met de toppen van haar vingers de poel aan. Het water rimpelde door de aanraking en de poel werd bloedrood. Maar ze werd zwart. Een duistere stem weergalmde over de hele poel, en werd weerkaatst tegen de rotsen, die nu ook bloedrood kleurden. “Dit is jou bloed. Binnenkort zal het stromenâ€, zei de stem. De maan kleurde nu rood. Ze verspreidde een rode gloed over het landschap. Er verscheen een zwarte schim, met in zijn hand een gewoon, klein twijgje. Maar de punt was onnatuurlijk scherp. De schim stapte op Shiv af en trok haar arm naar hem toe. Ze trok terug, maar zijn greep was ijzersterk. Met het twijgje kraste hij een stervende Duistere Eenhoorn op haar linkerbovenarm. Bloed droop van haar arm naar de grond, maar wat eerst rood was, werd nu zwart bloed. “Jij bent de heerseres van Het Duister !†riep de schim. “De Duistere Eenhoorn zal je de weg wijzen ! Alle dieren waarvoor iedereen doodsangst hebben, zullen naar jou luisteren, Heerseres !†Er treede een Duistere Eenhoorn naar voren. Shiv huiverde. Het grote beest was volledig zwart, het had rode ogen. Zijn hoorn was van geslepen bot. prachtig was hij wel, maar ook angstaanjagend. Zeker door dat hij Zwarte Magie bezat. |
| reactie 684
|
|
|
Leuk verhaal Maar ff iets anders, waar is die zwarte vos gebleven die je in elke ava zou gebruiken? |
| reactie 685
|
|
|
Als je de nieuwe avatar zit, van het manga meisje, die komt er nog bij. Zie je de oude witte, linksboven in de hoek. |
| reactie 686
|
|
|
Ik zie wel een manga-meisje, maar die vos is dan waarschijnlijk het holletje ingegaan |
| reactie 687
|
|
|
Sukkel Nee, eigenlijk ontsiert de vos het plaatje, the Fox is gone .. |
| reactie 688
|
|
|
Als je net zo wil eindigen zoals Shiv, zou ik vooral zo doorgaan Wil je van je leven af, ik help je graag (ben nu echt in staat om iemand het ziekenhuis in te slaan -.-) Ps. Niet al te rot bedoelt -.- |
| reactie 689
|
|
|
Oke, maar wie zegt dat Shiv slecht eindigt? Ik weet dat het melig is, maar Tich is er nog Wat doe je he? Als er twee duistere personen elkaar moeten leren kennen? |
| reactie 690
|
|
|
Tot nu toe is het bloed van Shiv in het meer, dus hint hint |
| Naar boven | |