Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ow, oke dan Ik moet wel nu offline, anders mis ik me busje nog Emma, nee ik ben nog steeds blond .. Onder me haar ben ik kastanjebruin XD Echt lomp. Blond en als ik mijn haar omhoog hou is het het kastanjebruin. Hopelijk word het zo XD |
| reactie 647
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Ik vind blond juist mooi! |
| reactie 648
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Blond.. Blond zijn is leuk.. Maar mijn haar verven zou ik persoonlijk nooit doen!! Trouwens, Check even dat ding van jolie-denise, van waar ze een cijfer gaat geven op een gedicht, Ik heb ook eens mijn mening gezet!!! |
| reactie 649
|
|
|
What's the reason? |
| reactie 650
|
|
|
From what? Van die jolie denise of dat ik mn haar nooit zou verven? |
| reactie 651
|
|
|
Dat van Jolie denise... |
| reactie 652
|
|
|
Buh gwn, Ik wou gwn ff zeggen |
| reactie 653
|
|
|
Rustig blijven, veroorzaak alsjeblieft geen ruzie. Ik haat ruzie, en je schiet er niks mee op... |
| reactie 654
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ruzie brengt juist meer ruzie, in Syrië is het ook met een kleine ruzie begonnen. De VS bemoeide zich ermee, de aanslagen slaan in als een bom (de getroffen auto was een volkswagen Assad), en het eindigt met een dreiging voor WWIII (niet dat t hier zo gaat lopen |
| reactie 655
|
|
|
Pff, het moest er gwn even uit! meer doe ik niet! |
| reactie 656
|
|
|
Haha, als het hier maar bij blijft is alles oké |
| reactie 657
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Je weet nooit of dat er hier een WW3 komt of niet. Als de EU ook van plan is om gezellig mee te doen, tja.. :O |
| reactie 658
|
|
|
AAAAAAH,... MN LEERKRACHT NEDERLANDS. HEEFT MAAR 3/10 GEZET OP SMARTSCHOOL.. HET MOEST 3,5/10 ZIJN SNUL!! |
| reactie 659
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, mag ik je 1 ding vriendelijk (!!!) vragen? Stop met capslock .. Het is redelijk irritant .. Jorinda, ik heb DE manier om met 'hem' om te gaan ! Hij kent Wouter, en ik ken Wouter ook XD Alleen .. Wouter zover krijgen met me te praten .. Nog een idee, Wouter zijn mama is een ex collega van de mijne, dus als ik vraag of mama een sms stuurt aan de mama van Wouter, dat Wouter gemeen is tegen me, gaat hij misschien met me om: Gevolg, Nuwan is mine .. |
| reactie 660
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jeej morgen sollicitatie om 09 uur. Vroeg opstaan dus, hopelijk ben ik wat beter. 2 dagen zwaar verkouden |
| Naar boven | |