Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 661
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Wie is Nuwan nu weer (ik ben nie echt in de mood om slechte commentaar goed optevangen!) |
| reactie 662
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Verdomme Emma! Nuwan, over hem vertelde ik je ! En trouwens, vat alles op zoals je wilt. Ja, als je jezelf dom vind, LEER je toets dan ! Oja, voor je het vergeet, je moet een plant drogen ! |
| reactie 663
|
|
|
Ooh die Nuwan, Trouwens, Hou je buiten mn plantdroog actie shit dr |
| reactie 664
|
|
|
XD ik moet ook doen, ps, Emma, bij nader inzien, Je bent de stomste, irritantse, leukste, liefste Emma ooit sorry |
| reactie 665
|
|
|
Bedankt, (denk ik) En jij, Bent de liefste krulligste, en beste BFF Esmée ooit! <3 |
| reactie 666
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Nathan: 2 dagen verkouden?? (sorry hoor, maar) Whahaha!! Kom ik aan met mijn kinkhoest die al een week of 7 duurt (-.-) @Emma: Nuwan = Nu, want hij wou ter plaats zijn en de les meenemen omdat ze hem maandag ook al zag. (srry, ben echt op t toppunt van meligheid -.-) @Esmée: how on earth moet je een plant drogen??? |
| reactie 667
|
|
|
Domme reden, Moet er nog steeds aan beginnen :S |
| reactie 668
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou ja, vannacht koortsig gevoel. Da's ook niet helemaal prettig |
| reactie 669
|
|
|
@Patros, die zin ga ik gewoon stelen, die is zo lollig XD En nog eens voor Patros, je trekt een bloemplant uit, met wortel en al, steekt die tussen een telefoonboek en legt er iets zwaar op. Zo een tijd en die is kurkdroog. |
| reactie 670
|
|
|
Als je auteursrechten ff overmaakt |
| reactie 671
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hoeveel is de prijs? |
| reactie 672
|
|
|
Ja, zeg op ! XD |
| reactie 673
|
|
|
Nou, er zit nog wel privacy-beleid aan vast voor 4 mensen, dus waarschijnlijk glijden er ongeveer €37,50 in mijn portemonnee Natuurlijk wel met 21% BTW (BTW betekent trouwens Betalen Tegen Wil |
| reactie 674
|
|
|
XD Die 37 euro die je nodig had om iets te kopen? Toen met de naam Argros ? XD En, ik sla het op, ik wil het onthouden, WOuter, be ready to be used XD |
| reactie 675
|
|
|
En dat doet me meteen denken aan 2 nummers Maar die Stratocaster+versterker+stemapparaatje+draagtas+plectrum+standaard+lessenaar heb ik al |
| Naar boven | |