Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Leuke ava Esmée,.. Ik was al aant denken; 'Wie is er nu weer bijgekomen?' |
| reactie 632
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Waarom kom je minder online Esmée? |
| reactie 633
|
|
|
Hey Jorinda (trouwens) Esmée zit nu int middelbaar,... Veel leren dus (puke) En ja, Dat is de reden Ik moet ook nog toetsen leren :S Na die 3,5/10 van nederlands.... Mijn ouders waren echt WOEDEND, Ik kon niet stoppen met huilen! Ik heb nog laat op de avond moeten leren :S Tot 9:50 (tien voor tien) |
| reactie 634
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Hey! :-) Ja ik ook, (inmiddels in de derde), maar ik ga altijd direct uit school achter de pc... Dichten doe ik s'avonds op bed, of in de bus;-) Tsja, ik snap haar wel hoor. Doe denk ik zelf té weinig aan m'n schoolwerk...:-$ Maar ja, kan me moeilijk concentreren... Ahw, wat vervelend zeg! Had je niet geleerd dan? Oei, denk wel om jezelf he! |
| reactie 635
|
|
|
Ja, maar ik wist niet tegoei WAT ik moest leren :S Ik had gewoon alle bladzijden gelezen van wat ik dacht wat we moesten doen.... Nu zei mn papa= Kind, ik vind het erg om te zeggen maar; Ge moogt nie meer bij Esmée blijvenspelen of slapen of Esmée niet meer bij ons, Totdat ge mij laat tonen dat ge uw leerwerk onder controle hebt!!! Ik vond da ZOOOOOOO GEMEEN!!! DA IS GEBRUIK EN DWINGEN!!!! |
| reactie 636
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ocharme. Hier, Patros, omdat ik je nu al 50 keer beloofde mijn tekeningen hierop te zetten: i43.tinypic.com/33mo56x.jpg i39.tinypic.com/2rn785v.jpg i40.tinypic.com/v60jso.jpg Iedereen mag ze kijken. De eerste is het Vleermuis Meisje, De tweede Duivelse Draken jongen, De derde Phoenix |
| reactie 637
|
|
|
AWESOMMEEEEEEE Haha, lekker stoeffuuuh |
| reactie 638
|
|
|
Bedankt Emma. Ik ben onzeker over Vleermuis Meisje .. |
| reactie 639
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Jeej mooie tekeningen Esmée, veel succes met huiswerkzooi dan en Emma, gewoon goed leren. Dan mag het weer wel |
| reactie 640
|
|
|
Ja, ik ben weg, ik mort even wat pony's les geven Nee , gwn een truckje, pony naar achter laten lopen zonder te trekken, geeneen kent dat bijna, ik mag het hun leren van me lerares. Dhag mensjes, tot morgen, Esmée gaat even vriendschap sluiten met de pony die me haat, en les volgen xD |
| reactie 641
|
|
|
Nee joh, Hij is juist mooi! Nu heb je de tekening in mn agenda nog steeds nie gezien :S Ik heb in da logboek van de tekenacademie zo'n dansend meisje op een podium getekend, Ben nog nie klaar, Maar ik moest beginnen leren.. Ik ga nr huis ik moet nog frans inleren!!!! Ma is nie zo moeilijk.. Wens me sterkte.. Heb ik ZZZZZEEEEEEKKKKKKKKKEEEEEEEEEERRRRRR nodig |
| reactie 642
|
|
|
Succes. Ik heb nu evenveel reacties gegeven als erzogezegd gedichten op deze site staan |
| reactie 643
|
|
|
Leraren humor? Oke dan, Steven valt denk ik op ellen |
| reactie 644
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk he, dat lerarenhumor |
| reactie 645
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Echt mooi getekent, vooral die Grifioen Een phoenix (of feniks) is een kraanvogel Een Grifioen half vogel, half leeuw |
| Naar boven | |