Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Esmée, komt dat uit Treasure van Bruno? Of komt dat zinnetje mij belachelijk bekend voor? @Nathan, zelfs vanuit Friesland weet ik hoe je er uitziet |
| reactie 602
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Heb jij een glazen bol dan? |
| reactie 603
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
@Esmée, ik waardeer het zeer dat je dat gedicht zelfs ingestuurd hebt! Mag ik het op mijn profiel zetten?? |
| reactie 604
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whahaha, Pf met een glazen bol! XD Ik zie m al zitten |
| reactie 605
|
|
|
Je weet day ik meer kan zien dan dat andere mensen kunnen zien? Het glas in de PC is bol, dus misschien wel |
| reactie 606
|
|
|
Nee, dat weet ik niet :O Je bent toch niet iemand van de overheid he, want die gasten weten ook van alles en iedereen die hier rondlopen |
| reactie 607
|
|
|
Whaha, Pf als een of andere magiër? Als je dan om Nathan vraagt zie je alleen maar een stofzuiger op een fiets (niet gemeen bedoelt hoor Nathan, je ziet er vast niet zo uit) |
| reactie 608
|
|
|
Ik heb gisteren een brief geschreven naar de overheid geschreven: 'Beste Rutte, Mijn Hotmail is plots geblokkeerd, Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij een kopie te sturen van de mailtjes? Die heb je vast wel. Alvast bedankt' Ik heb mailtjes gekregen van dingen waar ik niet goed voor ben -.- |
| reactie 609
|
|
|
Heb je toen ook zulke slechte zinnen gemaakt? Want dan denk ik niet dat ze je serieus nemen.. |
| reactie 610
|
|
|
Of misschien wel, de overheid kan tenslotte soms ook gek uit de hoek komen natuurlijk |
| reactie 611
|
|
|
Alsof de overheid zo goed bezig is! 2 weken geleden zag ik een politieman met een teckel als politiehond. Eigenlijk hadden ze beter een chihauhau kunnen nemen, ze zijn fel, bijten, en niemand ziet ze waardoor criminelen eroverheen struikelen. |
| reactie 612
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Pfhaha XD @Jorinda, doe maar ! Je mag het op je profiel zetten Gadver, mijn tand is eruit gehaald door de tandarts. Hij verdoofde me twee (!) keer, maar in je gehemelte doet dat fcking pijn ! Omdat ik op me nagels heb gebeten noemde hij me eerst knaagdier, mijn mama had een kauwgom, dus noemde hij haar rund XD Bloed proeft wel lekker, maar zoveel bloed ineens in je keel, nee bedankt |
| reactie 613
|
|
|
Whaha! Je moeder noemt-ie een rund, en jou een knaagdier? Heeft hij ook gezegd wat voor knaagdier je was? |
| reactie 614
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Een hamster -,- Ik ga naar school. Tt straks |
| reactie 615
|
|
|
Ik had al zo'n idee Maar altijd beter als een rund toch? |