Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha, niet elk vlees is lekker.. Echt erg gewoon. :O Whaha, ach friesland is maar 3 uurtjes ofzo. Valt wel mee toch Als je vinden kan teminste |
| reactie 572
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als je rijdt zoals mijn vader is het 1.5 uur |
| reactie 573
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whahah kan ook Word echt gek van me neus! Ben sinds gister een beetje verkouden.. :S |
| reactie 574
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welja, geef mij maar de schuld joh Oke PF, zorg jij voor het kalf en voor kippen. Zorg ik voor wat heerlijke lamsbouten. Houden we gezellig een virtuele herfst/nazomerbarbecue met zijn allen. |
| reactie 575
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jeej -_- Och, de voetballen hebben iets tegen me. Niet de voetballers, maar de voetballen of zich. Ik verveelde me en dacht, ga ik maar naar die knappe XD kijken. Ik heb 7 (!) keer een voetbal tegen me hoofdje gehad, en 17 keer nipt niet. Maar, het is wel een goede gelegenheid om de aandacht te trekken van hem XD |
| reactie 576
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Bedankt voor jullie lieve woorden. Maar ik heb mensen nodig met wie ik kan praten. En die heb ik niet (meer) Iedereen gaat weg of sterft of laat me stikken. Zoiets. Ik zie het gewoon niet zitten en kan nergens meer van genieten.... Het lukt me gewoon niet. Ik zal sowieso wanneer ik ga, het jullie laten weten.... |
| reactie 577
|
|
|
Bedankt Jorinda. Ik hoop dat mijn gedichtje je genoeg vertelde ? |
| reactie 578
|
|
|
Ja dat wel, bedankt... Maar het zou me niet tegen kunnen houden denk ik.... Maar ik ga nog niet, bijna, eerst afwachten wat er gaat gebeuren. Ik zit namelijk in het leerlinghulpteam op school, en die vrouw heeft m'n ouders gebeld, en die moeten hulp voor me zoeken...:@ Kill me!!! |
| reactie 579
|
|
|
I NEVER gonna kill you ! |
| reactie 580
|
|
|
Ik bedoelde het ook niet letterlijk, want je bent niet hier,.. |
| reactie 581
|
|
|
Jou vermoorden? :O Geen haar op mijn bovenlip die daaraan denkt Hopelijk dat dat hulp zoeken en leerlinghulp toch wat positiefs oplevert. Maar niet iedereen laat jou stikken hoor, zeker weten |
| reactie 582
|
|
|
Ja, dat is beter dan dat ik het zelf moet doen, ik durf namelijk niet, ben bang voor als het pijn doet...:$ Denk het niet, weet het wel zeker denk ik. Met de leraar wie ik eerst heb gepraat (zo af en toe nog wel eens) Kan ik pas echt alles vertellen. Niemand zou dat kunnen lukken denk ik... |
| reactie 583
|
|
|
Goed dat je zo'n vertrouwenspersoon hebt. Zie je hem vaak zeker? Misschien dat je dat 'af en toe praten' veranderen in 'wat vaker praten'. Misschien dat dat beter is? |
| reactie 584
|
|
|
Ik heb een ander, uit het leerlinghulpteam. Ik moet ''afbouwen" FUCKFUCKFUCK!! Sorry ben beetje wanhopig |
| reactie 585
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Nathan, volgens mij heb jij nog nie eens haar op je bovenlip @Jorinda, je bent bang dat t pijn doet, maar je snijdt jezelf wel. Dafuq? |
| Naar boven | |