Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik snap je helemaal Jorinda. Maar ik heb ben ook naar een psychiater geweest. Angsten. Ze hebben me nooit 'pijn' gedaan. Enkel me veel te ver in me gedachten laten graven .. |
| reactie 587
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
En kan hij niet in het hulpteam komen, of iets doen? Want als hij jou echt goed kan helpen is dat toch alleen maar beter? Maar zo denk ik hoor. |
| reactie 588
|
|
|
@Patros, Jorinda heeft toch nog nooit gezegt dat ze dat doet? @Iedereen, welke avatar heb ik nu ?!? |
| reactie 589
|
|
|
Esmée; zwarte-vos-plaatje heb je nog |
| reactie 590
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
@Patros, dat ik anders. Ik ga niet zó diep! @Fox (mag ik Fox zeggen?), Dat weet ik wel, maar ik wil gewoon niet weer met een ander praten. Ze hoeven me gewoon niet, die me doorsturen telkens naar een ander... @Nathan, denk het niet. En als dat wel zou kunnen, dan denk ik niet dat ik dan nog naar hem kan. Weet je hoe lullig voor de gene waar ik nu bij zit... En trouwens, ik denk niet dat hij dat wil... |
| reactie 591
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Esmée, ze zegt dat ze bang is dat het pijn gaat doen, terwijl ze al een paar dagen zegt dat ze zm wil plegen Je hebt trouwens die van 'Why I should hold in?' |
| reactie 592
|
|
|
Jorinda, je mag me zelf Esmée noemen als je dat wilt Fox, Latoya of Esmée Patros, ja, maar ik zie die verdomde andere nog |
| reactie 593
|
|
|
@Patros, dat is ook één van de redenen, dat ik niet durf... @Esmée, okee |
| reactie 594
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Duurt miss nog een paar dagen |
| reactie 595
|
|
|
Jorinda: tja het is toch het belangrijkste/de hoofdzaak dat jij geholpen wordt, en misschien kun je dat vragen aan hem? Je weet nooit PF: (zie ik nu pas), ik heb me vanmorgen inderdaad geschoren ja, maar anders heb ik nu nog haar hoor |
| reactie 596
|
|
|
Ik ga er weer vandoor... |
| reactie 597
|
|
|
Oke Jorinda, veel sterkte/succes he |
| reactie 598
|
|
|
Inderdaad. Ps, what you see in the mirror is a treasure of a maid ! (Vriendschappelijk XD) |
| reactie 599
|
|
|
Zeker weten |
| reactie 600
|
|
|
Haha Nieuw gedicht erbij |