Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 496
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Jorinda: Misschien wel als ik geen vriendin zou hebben... Ff iets anders, het enige wat er door de klas wordt geschreeuwd, is dat ik een autist, downie, of mongool ben -.- I hate my school, I hate that spell. I hate the bullies, Let them burn in hell. |
| reactie 497
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Je kent me niet eens!! Jij word uitgescholen?? En waarom dan in vredesnaam?? |
| reactie 498
|
|
|
En dat gaat ook niet lukken als je weggaat om nooit meer terug te komen -.- Ik weet niet waarom |
| reactie 499
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Misschien is het gewoon beter dat ik ga! WTF, hebben ze geen gevoel ofzo? |
| reactie 500
|
|
|
En deze site dan?? Je fans, de contacten die je hebt gelegd? Wat zouden die zonder jou moeten?? Een feestje bouwen omdat jij er niet meer bent? Of kapot gaan van verdriet? Ik denk eerder het tweede |
| reactie 501
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Welja, die gasten denken wss dan dat ze meer zijn. Dat jij minderwaardig bent Ik heb ook autisme trouwens. Jorinda: zelf denk ik ook dat 2e hoor. Er zullen ook mensen zijn die je dan zullen missen |
| reactie 502
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
@Jorinda, iedereen heeft het lastig, als jij het lastig hebt is het geen reden om op te geven. Het gaat snel genoeg over. Daar denk ik altijd aan. Make the best of it and time will fly. |
| reactie 503
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Gewoon jezelf blijven, Niet weggaan, Zonder jou, Blijft 1001 gedichten niet lang bestaan, We geven je veel vriendschap, liefde en geluk in't leven, Ook nog wat geloof, Alles wat je maar wenst, Willen we je nog meer geven! Geef de hoop niet op, We geven een duwtje in de rug, Don't gif up, mop, Je geraakt wel terug! Emma xx |
| reactie 504
|
|
|
Mooie tekst Emma Sheala, je denkt positief |
| reactie 505
|
|
|
Nathan, aan de ene kant is het positief, aan de andere kant ook weer niet. Of je leeft of je sterft. Verdriet gaat altijd wel even weg, zo niet, sterf je. (vanbinnen dan he) Beiden kanten, You just got to deal with it, like everybody. |
| reactie 506
|
|
|
Aha oke. Joepie, vanmiddag weer lekker met kinderen spelen in Ruddervoorde Lekker buiten spelen met dit weer(?), heerlijk. Dat houdt me jong |
| reactie 507
|
|
|
Alsof 20 zo oud is Nathan Joepie, lekker binnen zitten en met school bezig (!) -.- |
| reactie 508
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
1. bedankt Nathan. 2. 20 is jong, 12 jonger |
| reactie 509
|
|
|
Haha net heerlijk gewandeld en buiten gespeeld met de hond. Het is niet koud hier buiten. Maarja, nu denk ik ff verder met me schilderij. Hopelijk word het wat. |
| reactie 510
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Never give up, Never give in, Jorinda, 1001 gedichten zonder jou? Is zoals een ik zonder Emma, beste vriendin ! |
| Naar boven | |