Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 511
|
|
|---|---|
|
jorinda Berichten: 486 |
Bedankt iedereen. Maar het is zo moeilijk. Sheala zo als jij het zegt klinkt het heel simpel en ik zou het graag aan nemen! Maar dat lukt niet. Ik zit hier al twee jaar en het word alleen maar erger... Musicbird en Latoyafox, bedankt voor jullie gedichtjes, maar het leven hier gaat echt wel door zonder mij... Misschien merken jullie het wel niet eens. (als ik ga, kom ik hier wel eerst afscheid nemen hoor!) |
| reactie 512
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jorinda, als jij gaat, dan ga ik mee. |
| reactie 513
|
|
|
Waarom ga je mee? |
| reactie 514
|
|
|
Omdat het kan. |
| reactie 515
|
|
|
Het kan, maar waarom zou je? Geniet van je leven! |
| reactie 516
|
|
|
Gaat niet. Nooit. Leven is te kort voor blijdschap. Ik geef voorbeelden: -Uitgescholden -Vernederd -Verliefd maar telkens verklikt of afgewezen -Saai -Lelijk -BLOND, dus iedereen denkt dat ik dom ben -Te kort haar -Vervelende krullen Ik heb geen zin . |
| reactie 517
|
|
|
Don't give up! You are beautiful, no matter what they say! Het leven is te kort, maar niet te kort om er het beste uit te halen... Door wie en waarom? Meid, de blokkade die je ziet zijn net citroenen, even doorbijten en je bent er doorheen! (Van Patros |
| reactie 518
|
|
|
Patros laat me (bijna) altijd lachen, dit is wel zo'n typische uitspraak van hem XD Ik moet doorgaan. Weet je wat, dan dromen we toch even door over Newan ? Ik leg het iedereen uit over Newan, maar enkel in PB |
| reactie 519
|
|
|
Haha, goedzo meid! Haha, vertel |
| reactie 520
|
|
|
Oke, ik stuur pb |
| reactie 521
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Jorinda, ik weet dat het niet makkelijk is. Ik zit onder de littekens. Denk ook zo vaak om het leven te verlaten, Maar ik heb zo me redenen om te blijven. Als alles makkelijk zou zijn.. zou der ook geen reet meer aan zijn. |
| reactie 522
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
@Esmée: -Als ze jou een dom blondje noemen, laat ze hun gang gaan. Jij hebt dan nog een rede om 'dom' te zijn -Uitschelden is een teken van zwakte, ze proberen het alleen met woorden en zijn bang om hun lichaam te gebruiken -Ze vernederen je alleen maar om je uit te testen hoever ze kunnen gaan. Ze zijn zelf bang om vernedert te worden -Er zal vroeg of laat heus wel iemand zijn die verliefd op jou is -Saai?? Als saai opeens in gezellig is verandert, dan ben je saai -Ze zeggen alleen maar dat je lelijk bent omdat ze henzelf dan mooier gaan vinden -Als je te kort haar hebt, dan is de tondeuse eroverheen gegaan -Krullen zijn juist mooi @Jorinda: toch vreemd dat jij jezelf niet wilt laten oppeppen, maar het wel bij anderen doet |
| reactie 523
|
|
|
Bedankt Patros. Er zijn heus wel wat jongens op mij verliefd, maar enkel lelijke : ] Ik ga nu naa Emma, dus C u ! |
| reactie 524
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Por favor, no problemo amic |
| reactie 525
|
|
|
Ik kan toch beter Frans of Engels X ] Thank you, mister Fibros |