Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Keep your head up, you will win this! |
| reactie 467
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
NEVER gonna win this, ALWAYS live into a circle, Round and around and around I go, They smile's at me, but only ON me ! |
| reactie 468
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke, dat is inderdaad niet prettig nee. |
| reactie 469
|
|
|
Smiling on you, means you are nice. |
| reactie 470
|
|
|
Ja, ik bedoel om me ! Ze lachen me uit, maar i have to walk with my head held high, because i'll never ever give in ! |
| reactie 471
|
|
|
Wie het laatst lacht, lacht het best he Wie gaat het laatste lachen? Niet zij in elk geval. |
| reactie 472
|
|
|
Welles. Doen ze altijd, maar dan lach ik erna, stiekem XD |
| reactie 473
|
|
|
Dan lach jij toch het best? |
| reactie 474
|
|
|
Dat was bijna bitchie Nathan Eigenlijk is het niet meer zo stiekem als je het recht op een forum schrijft, of ben ik nou gek?? |
| reactie 475
|
|
|
Bijna bitchie, dus niet helemaal? Mja, zolang zij nog van niks weten is het nog steeds stiekem |
| reactie 476
|
|
|
Nog niet helemaal nee. Dan zou je er nog een opmerking achteraan moeten plaatsen, maar ik doe Bitchie 101 liever via privé-bericht Weet iemand toevallig waar Sheala uithangt?? K heb r vandaag nog niet gezien op t forum... |
| reactie 477
|
|
|
Aha zo. Bitchie 101 ken ik niet Nee, ik weet niet. Misschien komt ze nog. Meestal is ze wel van de partij gezellig |
| reactie 478
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Ik ben der wel.. Heb niet echt iets te zeggen vandaag maar volg al de (soms nutteloze) gesprekken -.- |
| reactie 479
|
|
|
Hehe |
| reactie 480
|
|
|
Pff, wat een sukkels, sturen zo een braaf jongetje op me af om te zeggen: BUS GEMIST. Ik zet 1 stap in zijn richting en weg is het gastje. Nu willen ze het goedmaken, idts ! |
| Naar boven | |