Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mister? Since when I am a mister? Mayby I am a mistery |
| reactie 527
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Yes, you are the biggest mistery I have ever seen on my way ! But not the baddest mistery, a nice mistery, a mistery that alway's got a peptalk, that always will be there for me .. |
| reactie 528
|
|
|
And for other people, for every one Nobody is alone, nobody is it worth to die |
| reactie 529
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Why are we talking in English? Just dutch is ok... |
| reactie 530
|
|
|
You won't that we are talking english, so you are talking english because?? |
| reactie 531
|
|
|
X ] Because she's herself, she's nice like she's is ! She does what she wants. Okey? You got it? Now, i'm gonna sleep, i wonder, tomorrow to a idiot. He love's me, but i don't love him. Poor Teegan X ] |
| reactie 532
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
What dafuq? You guys.. You are a little wierd.. Where the Hell are you all talking about!? I can't keep up. :S |
| reactie 533
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Man, Ik ben Engels voor even beu Ben ik de enige die dat denkt? |
| reactie 534
|
|
|
Sheala, even uitleggen, ik ga morgen wandelen -_- Daarna gaan we naar vrienden, waarvan de zoon op me verliefd is, maar ik ben niet verliefd op die Michael Jackson achtige baardaap ! (Zo zie ik Teegan, die jongen) We spraken gewoon Engels hoor. Jorinda, je mag nog steeds reageren als je iets kwijt wil (gwn, niet opdringerig hoor) Pleeg geen ZM oké ? Ik zit nog op een soort Habbo waar iemand ZM wou plegen, iemand waarmee ik close ben, ook al ken ik hem niet persoonlijk, en iedereen lachtte hem uit, zelfs de Administrators ! Ze zeiden: GL Lex ! (Good Luck Lex) |
| reactie 535
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Esmee, ik moet morgen ook wandelen met mijn fucking familie. -.- Ik zou zeggen Kill me now, maar lijkt me niet al te slim.. Het is triest wat er op internet gebeurd. Ben nu (toevallig) cyber bully aan het kijken. (film staat gewoon op youtube in t engels) Eerlijk gezegd wou ik dat er iemand op mijn school zwaar gepest zou worden. (klinkt super gemeen) Maar ik wil gewoon mensen wijsmaken dat er dingen gebeuren die ze niet doorhebben. Ik wil gewoon iemand helpen weetje. Gewoon een keer compleet uit me dak gaan omdat niemand het ziet. Het is gewoon triest wat er gebeurd. |
| reactie 536
|
|
|
Oke, maar nu begint me kop te dollen, ik ga slapen. Dhag, tot morgen ! |
| reactie 537
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gezellig hier Jorinda; als jij ons kan opbeuren, dan gaan (proberen) wij jou ook op beuren. |
| reactie 538
|
|
|
(misschien val ik in herhaling) maar alsjeblieft, blijf bij ons! Wat moet deze site zonder jou? Niemand wil een vriend(in) verliezen, niemand wil jou verliezen. Alsjeblieft, ga door. Doe het voor ons |
| reactie 539
|
|
|
Inderdaad, Jorinda, Als je ons wilt negeren, En toch heen wilt gaan, Zeg het dan eerst tegen ons? Voor je het leven de grond in gaat slaan, Zeg het mij dan, Zodat ik een kaarsje branden kan, En een uur stilte houden, Want jij bent een speciaal ieman, Vertel het ons, Dat we je een afscheidsgedicht kunnen sturen, Dat we stilte voor je kunnen bewaren, In die verdomde eerste uren, Lieve Jorinda, Blijf alsjeblieft, voor dit al? Blijf hier alsjeblieft, Zorg dat ik niet meer in herhaling val .. |
| reactie 540
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Je kan beter te veel in herhaling vallen dan te weinig, in dit geval denk ik. Maar toch Jorinda, ook is dat maar internet; wij geven echt heel veel om je hoor. |
| Naar boven | |