Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 421
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Galaxy Park is net bezig. Hoe zij je eruit XD Zit je in de ene familie vraagt me zeusje |
| reactie 422
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nee nee, morgen wordt mijn eerste keer dat ik in Galaxy Park meedoe. 'Mijn' uitzending moet nog komen. Ik speel in de 3e reeks, dat wordt geloof ik pas over paar maanden of pas in 2014 uitgezonden |
| reactie 423
|
|
|
Oke, jij stuurt mij een pb als je op de tv komt. Ik kan dus echt niet wacten je te kunnen zien Pff, nu Petar te jort op mijn gezicht hing, begint iedereen te zagen. Esmée <3 Petar, nanaan .. NEE |
| reactie 424
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Esmee, ik weet dat het leven zo is. Ik voelde me gewoon kut omdat ik het gevoel heb dat ik vervangen word door mijn enige vriendin. Maarja, ik kijk wel hoe dat gaat... Achja, keep your hopes up high and your head down low. |
| reactie 425
|
|
|
Ja. Beste methode. Kom ik op Skype, zegt iemand: Ik heb gehoord dat je heleem op Petar ben. H-o-p-e-l-o-z-e wereld ! Pfff. |
| reactie 426
|
|
|
Goed Esmée, zal ik doen. Hehe, ik ken dat. Dat zeggen/doen ze alleen maar om te plagen Sheala: Het komt wel goed he, kop op he |
| reactie 427
|
|
|
Nathan, Dat help niet. Het is niet zo simpel. En als je dat gaat zegge maak je mij alleen maar bozer. Maarja, Wel lief van je |
| reactie 428
|
|
|
Tja, we moeten je toch proberen wat op te beuren he En van dat 'komt goed' tja, het is makkelijk gezegd, ik weet het. Maarja, het is misschien wel iets naar uit te kijken. Denk ik zo |
| reactie 429
|
|
|
Maar, sorry lieve Natha, jij bent ALTIJD positief, je ziet overal het goede in. Zo zijn wij niet. Wij zijn pessimisten, zien overa het slechte in, hebben geen zin in 'kop op', willen enkel' kop neer' .. (Nog 9 berichten Nathan, enige positieve wat ik zeggen kan) |
| reactie 430
|
|
|
Esmee heeft wel gelijk... Ik zie overal het negatieve in. Daarom heb ik soms ook last van paranoia. Het is echt stom van me gedachten dat ie me niet met rust laat met allemaal kut gedachten maarja, het is zo. |
| reactie 431
|
|
|
Hehe, naar die aantal berichten kijk ik zelf niet eens naar, ik let daar nooit op Maar iemand moet toch positief zijn? Anders is misschien heel deze topic wat aan de pessimistische kant (voor alle duidelijkheid; NIET slecht bedoeld) Vinden jullie het wel goed als ik gewoon 'sterkte' zeg dan? Ik weet anders ook niks zeggen Maar als ik zou zeggen 'kop neer' of iets in die richting. Dan gaan jullie al helemaal wat depri voelen misschien, dat is ook niet goed natuurlijk. |
| reactie 432
|
|
|
Tja. Ik kan enkel positieve dingen zien in leuke dingen. Tekenen: Ik kan me uitleven Dichten: Het is geweldig ! Paarden: Hier komt een hele boek ; Paarden zijn zo uniek, ze doen me vaak denken aan mezelf. Alleen ben ik geen kuddedier. Ze schikken vaak/snel, ze zijn heel lichtgeraakt, ze worden snel kwaad, ze zijn voorzichtig, mooi XD, ben ik ook niet. Ps, is het jullie opgevallen dat onze goede, oude PF al lang weg is. PF, komt terug ?(!) |
| reactie 433
|
|
|
Whaha paarden zijn hele mooien dieren. Ze zijn een spiegel. Hoe jij je voelt zo gedragen hun zich. Pracht beesten Pf is wel online, maar wat stil.. |
| reactie 434
|
|
|
Amai, wel leuke 'eigenschappen'(?) van die beesten dan Zelf ben ik ook geen kuddedier hoor, in groep kan ik me opzich wel vinden (ligt eraan met wat voor mensen in dat groep zijn) maar ben niet iemand die echt opvalt, of juist wel omdat ik wel stil kan zijn in een groep. Tja.. :{ Misschien lukt het als we over wafels praten, misschien komt PF dan? (goed bedoeld hoor, PF |
| reactie 435
|
|
|
WAFELS WAFELS!!! BBQ, BBQ!!! Als ie nou nie komt weet ik het ook niet meer! Miss propt ie zich vol met eten Ik kan dat niet meer :{ Ik weet niet wat ik heb maar als ik wat eet word ik misselijk, dus krijg niets door me strot.. |
| Naar boven | |