Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 166
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha Bang voor je eiegen? Maar idd, wel vreemd dat we van hetzelfde houden. Maar ook echt bijna precies! Allen het fotograferen en muziek zit kleine detail veranderingetjes in |
| reactie 167
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ja, maar ik heb ook niet een lens die 3x zo groot is als de camera zelf -,- Ik ze trouwens BIJNA bang -.- |
| reactie 168
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Bang van een lens... |
| reactie 169
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Haha. Gadver, sins eergisteren is iets plots .. raar. Overal waar ik kijk zie ik een zwart paard galopperen. Een gedachte, maar plots zie ik hem overal. Mijn 'buitengewone' lievelingsdieren zijn vleermuizen en wolven. De 'gewone' zijn honden, katten, paarden ... (Emma, niet bang van de lens ! lees ff pagina 11) |
| reactie 170
|
|
|
Lees ik 's alle pagina's, Weer klagen, Lees ik 's nie, Heb ik 't weer fout -_- (Ben ff beu) |
| reactie 171
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Esmée, geen vossen? :O Emma, valt niet mee he |
| reactie 172
|
|
|
Nathan, ergens vossen wel. Maar, vossen zijn raar. Wolven en vleerlmuizen zijn ... zonvan zelfsprekend, znapje? |
| reactie 173
|
|
|
Aha, meer mythisch zeker? |
| reactie 174
|
|
|
JA DAT IS HET ! Omg, plots valt ALLES op z'n plaats. Ik hou van vleermuizen en wolven, omdat ze zo mytisch zijn, en ik heb gemerkt dzt ik het liefst mytische boeken lees, datik graag elfjes teken, en graag mytischd verhalen verzin, zonder op te scheppen, ik heb veel fantasie, te veel soms ... Omg, thanx Nathan ! |
| reactie 175
|
|
|
Raar dat jij er niet op kwam(?) :O Fantasie is gezond gelukkig |
| reactie 176
|
|
|
Heb er problemen mee gehad toen ik erge angsten had. ik had teveel fantasie, dus maaktte ik alles erger. |
| reactie 177
|
|
|
Hmm tja, dat is niet prettig natuurlijk. Moet wel gezond blijven natuurlijk. Gelukkig dat fantasie niet echt is he |
| reactie 178
|
|
|
Jaa :p Omg , in Engeland is er een kat die ondergoed stal omdat er geen muizen is zn huis waren -_- |
| reactie 179
|
|
|
Die kat moet ergens op jagen, dat ondergoed loopt tenminste niet weg |
| reactie 180
|
|
|
Oeeehhh, Fantasie! I luuuuve it |