Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 136
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mijn buren zijn simpelweg DOM. Aan de andere kant van de straat. Helpen elkaar uitrijden met de auto, komen vragen hoe ze een stekker moeten uittrekken .. De oude man rechts staart IEDEREEN aan, dus zwaai ik en dan loopt ie bang weg. De andere linkse buren, gooien een badminton pluimpje pas na drie dagen terug. |
| reactie 137
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
In wat voor buurt wonen jullie toch? :O Ik heb geen last van mijn buren :O |
| reactie 138
|
|
|
XD, maar ik heb ook nog ong. 3 politie mannen in een straal van 150 meter wonen |
| reactie 139
|
|
|
Oke, dat heeft de straat wel nodig zeker? Voor als je weer iets uitspookt |
| reactie 140
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ook echt zo'n aardige opmerking hè? |
| reactie 141
|
|
|
|
| reactie 142
|
|
|
Subway broodje kip, krijg er nu al honger van |
| reactie 143
|
|
|
Net een lekker stokbrood met hamburger op. Erg lekker Ik ga vandaag de fiets maar eens overslaan, zometeen met de auto naar Zeebrugge rijden, informatie winnen over een vacature in een uitzendbureau. Ik ben benieuwd |
| reactie 144
|
|
|
Lol, ooit heb ik een vork willen stelen in een restaurant |
| reactie 145
|
|
|
Why on earth a stupid fork??? |
| reactie 146
|
|
|
Hehe, ik had ooit een aardbei gejat op de markt. Helaas kan ik me er niks van herinneren, zat toen in de kinderwagen geloof ik. Mijn ouders zeiden dat ooit eens tegen mij |
| reactie 147
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik heb nooit iets gestolen denk ik :S Bad Ass Kheb nieuwe buren. We hadden eens een feest, en die hun kinderen waren in de tuin, Die staren ons zo aan, en die zeiden; Kijk die mensen daar! En die keken ons aan alsof we van een andere planeet kwamen -_- En toen begonnen we met appels te gooien naar overal (onrijpe appels)... En toen zei mn zus= Denkt ge dat ge da zomaar moogt? Nu mee naar binnen! En ik kreeg weer de schuld zoals altijd! Ik ben da echt beu de schuld te krijgen -_- |
| reactie 148
|
|
|
Je zus klinkt een beetje 'moederig' heb ik het idee Niks mis mee toch? Onrijpe appels overal heen gooien Waarom krijg jij altijd de schuld dan? :O |
| reactie 149
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Whaha, ik ben nooit echt bad ass geweest toen ik klein was. Ik durfte niets!! Ik durfte nieteens in de supermarkt te vragen waar iets lag in de winkel.. Ik was zo onzeker!! Ik heb wel een keer ergens op vakantie dacht ik (ik was super klein!!) Tegen een donker iemand geroept ''Papa kijk een aap!'' Jammer voor mij was die man een Nederlander.. -.- |
| reactie 150
|
|
|
Hehe, om dat laatste moest ik wel even lachen Oei onzeker, ik ken dat, dat ben ik ook. Nou ja, nu vraag ik gewoon het een en het ander natuurlijk maar toch. |
| Naar boven | |