Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 151
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Sheala, dat had ik niet van je verwacht. Ben ook zo. Durf geen winkel binnen omdat dat oudere kinderen zitten, die me zullen uitlachen. In de winkel durf ik niet vragen waar de chips ligt, waar de magazine's liggen. |
| reactie 152
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gewoon sterk in je schoenen staan, ik probeer dat ook elke dag Hoe onzeker ik ook ben, ik laat me niet kennen hoor |
| reactie 153
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Er zijn er veel! Ik had het echt vreselijk. Als ik het dan echt moest vragen stond ik al in tranen voordat ik het vroeg.. Uiteindelijk vroeg ik het niet en ging ik met lege handen naar huis en werd me ma boos.. Ik heb er zelfs een cursus voor gedaan. Het liep niet maar het zette me wel aan het denken. En op een avond besloot ik dat het eigen belachelijk was en het gewoon moest ophouden. Dat was een paar jaar geleden en nu gaat het helemaal prima. Ik ben zo zeker van mezelf dat ik in de gekste outfits kan lopen en mensen kunnen me raar aankijken maar I DONT GIVE A DAM! Alleen telefooneren heb ik nog een hekel aan. Ik raak dan zenuwachtig en zeg belachelijke dingen.. -.- Maarja, Nu ben ik super zeker en ben super blij dat ik gewoon alle 'normale' dingen durf. Want als ik nog overal bang voor zou zijn zou ik nergens komen toch? |
| reactie 154
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Een donkere man, een aap, ik haal ze ook altijd door elkaar Ik durfde eerst ook niks te vragen of te zeggen, liet alles over me heen komen. Maar na een zelfverdedigingscursus was alles over. |
| reactie 155
|
|
|
That's the spirit :O Telefoneren heb ik ook een grote hekel aan Hehe, ik had die man zijn gezicht willen zien eig. |
| reactie 156
|
|
|
Dan weet ik dus wie ik moet bellen als ik iemand wil irriteren ('-,-') |
| reactie 157
|
|
|
Nou veel plezier dan |
| reactie 158
|
|
|
Mijn cursus heeft niets geholpen, behalve dat het me aan het denken zette. Plus, daar leerde ik mijn lievelings dier kennen. De Lynx! Iedereen moest onderste boven een kaartje kiezen met een dier. Ik pakte een kaartje en het was de Lynx. Ik had er nog nooit over gehoord en je moest de kenmerken en gedrag enzo opzoeken. En toen bleek dat ik er eg op leek |
| reactie 159
|
|
|
Voor zover ik weet ben je nogal kattig ja |
| reactie 160
|
|
|
Ha ha, Jij niet dan! -.- |
| reactie 161
|
|
|
Dan zijn jullie alle 2 toch gewoon kattig? |
| reactie 162
|
|
|
Whaha Pf en ik katten? Dat lukt wel Katten zijn mooi, maar ik heb liever een hond als huisdier. Wel komisch. Mijn lieveling dieren zijn een Lynx en een Wolf. 2 overgestelde richtingen van elkaar |
| reactie 163
|
|
|
Nathan, een kat en jouw favoriete hobby's stofzuigen en fietsen gaat compleet mis -.- |
| reactie 164
|
|
|
Hoezo? Ach, het zijn alle 2 roofdieren |
| reactie 165
|
|
|
Eigenlijk best wel vreemd dat Sheala en ik van dezelfde dingen houden, zou er bijna bang van worden -,- |
| Naar boven | |