Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 196
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, BFF's Ik heb nu 10 gedichten ingezonden (veel he |
| reactie 197
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wanneer heb je die ingezonden? |
| reactie 198
|
|
|
Om 2 uur snamiddags |
| reactie 199
|
|
|
Aha oke, zullen die morgen wel verschijnen denk ik |
| reactie 200
|
|
|
Ik heb er 1 over Red Bull, heb er één, fictief, over Augustus, een meisje dat gepest is: Op een mooie zomerdag, Werd er een kindje geboren, Ze heette Augustus, En iedereen mocht het horen, Naar de kleuterklas, Spelen en plezier, 'Kijk een konijn', wist Augustus, 'Dat is een dier', Maar de lagere school was anders, 'Ben je een maand ofzo?' En als ze hen negeerde: 'Heeuhm, hallo?!?' Het was eerst plagen, Maar na een duur werd het pesten, Met van die vervelende kinderen, Die je testen, 'Augustus ! Waar is Januari naartoe?' 'Nergens, zoals altijd' Ja, zo erg wat ze zeiden, Augustus was een flinke meid, Maar het pesten werd nóg erger, En Augustus zei er niks van, Zo, alsof het haar niks scheelde, En hun zo aan kan, Maar het werd Augustus te veel, Met veel verdriet stapte ze uit het leven, Nu spijt het de pesters, En zouden ze hun leven aan Augustus geven ... |
| reactie 201
|
|
|
Amai :O sterke tekst :O Heb je goed geschreven dit. Fictief, maar dit is ook degelijk realistisch. Iets wat ook in het dagelijks leven gebeurd. |
| reactie 202
|
|
|
Ja, allemaal door de naam .. |
| reactie 203
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
One word to say for this poem: woow |
| reactie 204
|
|
|
Positief of negatief |
| reactie 205
|
|
|
Positief! Wat denk je zelf?! Persoonlijk vind ik dit je 2 na beste gedicht tot nu toe |
| reactie 206
|
|
|
Bedankt Ik moet offline, tot morgen jongens ! |
| reactie 207
|
|
|
Tja, tekst zelf, de inhoud is niet positief. Maar onze reacties zijn toch wel positief hoor Tot morgen Esmée |
| reactie 208
|
|
|
Meisje met littekens en donkere bril |
| reactie 209
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Mooi gedicht Esmee!! EN je hebt gelijk, ik heb een kut dag, wel 1 van de ergste en het was niet naar PF bedoelt, van dat suicide-note. Maar nu gaat het wel wat beter. Ik ga denk ik maar weer eens wat schrijven (lange tijd niet gedaan!) om te kijken wat eruit komt! |
| reactie 210
|
|
|
Schrijven lucht ook vaak op he |
| Naar boven | |