Huiskamer: Praatje slaan? [2]
| reactie 121
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja dat klopt. PF is vandaag de hele dag bezig, zie Praatje Slaan 1, de laatste 10 pagina's zie je wel ergens waarom |
| reactie 122
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Oja, hij heeft gitaar les toch? |
| reactie 123
|
|
|
Klopt |
| reactie 124
|
|
|
We zullen het snel horen denk ik Zo'n kleine irritante vlieg zit me te irriteren!! DIE! |
| reactie 125
|
|
|
Vast wel Hehe ja vliegen |
| reactie 126
|
|
|
Vleigen, echt pokke beesten! Zondag zat ik op een paard die echt niet tegen vliegen kan, hij liep alleen maar met z'n hoofd te schudden!! Zo irri als je erop zit! Kreeg bijna telkens z'n hoofd in me gezicht. Maarja daarna wat tuig erbij gemaakt en toen hield ie op |
| reactie 127
|
|
|
Aha oei, lekker dan |
| reactie 128
|
|
|
Wel heerlijk gereden hoor, vooral het eerste uur. Op een snelheids duivel die niet te stoppen was! Vandaar had ik ook zo'n spierpijn in me schouders. Ik heb echt getrokken om dat beest stil te laten staan! |
| reactie 129
|
|
|
Kan me voorstellen dat dat lekker moet zijn ja. Gelukkig is spierpijn goed voor je |
| reactie 130
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik ben nu op zoek naar een elektrisch gitaar, een versterker om mijn buren te irriteren ('-,-') |
| reactie 131
|
|
|
Leuk is dat he, buren irriteren |
| reactie 132
|
|
|
Vooral als zij ook altijd irritant zijn. |
| reactie 133
|
|
|
Hoezo dat? |
| reactie 134
|
|
|
M'n buurvrouw is over een verkeersdrempel gereden, heeft haar BMW schade. Dat wijf (licht uitgedrukt) geeft de gemeente de schuld, kijkt nooit uit. En als ze kijkt, dan kijkt ze bij anderen in de woonkamer, de tuin, de garage, keuken -,- |
| reactie 135
|
|
|
Dat vind ik wel heel erg meevallen kwa irritatie.. Ach, ik heb eigenlijk een hele hechte buurt bij me ma. Maar bij me pa ken ik niemand, behalve de buurman |
| Naar boven | |