Stel je voor: Nathan
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
dat heb ik dus ook tim en ik vind cascada ook erg goed! vooral het liedje: everytime we touch zoo mooi<3 en wie mijn idool is..tja xd miss kijken bij mijn gedicht: 'mijn idool' maar z'n afkorting is tb niet jb die haat ik xd |
| reactie 62
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Ik vindt het liedje dangerous leuk<3 nog meer vragen? |
| reactie 63
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Uhm welk gedichtje van jezelf geeft het beste weer hoe je bent / wat je hebt meegemaakt / hoe je je voelde etc ?? |
| reactie 64
|
|
|
hmm, das een hele lstige. Ik heb volgens mij niet echt een gedicht dat alles van mij verteld, elk gedicht verteld wel een stukje over mij eigenlijk. |
| reactie 65
|
|
|
dat heb ik ook en Nathan..als je bij dit gedicht bij de reacties kijkt, zie je dat ik vertel wie m'n idool is www.1001gedichten.nl/gedichten/59136/idool/ |
| reactie 66
|
|
|
nog meer vragen? |
| reactie 67
|
|
|
uhm..wie is voor jou de belangrijkste persoon in je leven? |
| reactie 68
|
|
|
Hmm das een moeilijke... eigenlijk niemand ?? haha ja dan iemand van deze sitedenk ik, ga geen naam noemen ;p Miss kan suus wel raden wie ... |
| reactie 69
|
|
|
tja, daar hoef ik niet lang over na te denken, das natuurlijk me vriendin. LOVEYA<3 |
| reactie 70
|
|
|
haha ja of mijn opa en oma |
| reactie 71
|
|
|
aahw ja noes ik weet wie Y En voor mij de belangrijkste persoon.. mijn beste vriendin Yasmine<3 die ook lid is van 1001 (lovelywords) love you poepieee<3 BFF<3 |
| reactie 72
|
|
|
nog meer vragen? kom maar op |
| reactie 73
|
|
|
Nathan moet ff weer komen xd eehm..hoe lang heb je al verkering? |
| reactie 74
|
|
|
Hahaha ja goed suus, en natuuwk jij suus uhmm volgende vraag... wil je ooit iets gaan doen met dichten? Boek uitgeven ofzo?? |
| reactie 75
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Gezellig hier, ik was net even weg Suus, ik zal even kijken |
| Naar boven | |