Stel je voor: Nathan
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
ik wil wel beginnen ohr, vraag maar raak. Het mag allz zijn |
| reactie 32
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Oke 1e vraag.. Wat doe jij nog meer dan dichten? |
| reactie 33
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
kzal ook meteen reageren -verhalen schrijven -zingen (dat is wat ik het liefst doe) -surfen op 1001gedichten en verder oninteressante dingen xd |
| reactie 34
|
|
|
Soms in oninteressant juist ineressant |
| reactie 35
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
- uitgaan met vrienden in het weekend - studeren natuuk - op Facebook spelletjes spelen - bordspelletjes spelen - en met me vriendin chatten 6 dagen per week(zondags kan ze niet) - films kijken op me laptop |
| reactie 36
|
|
|
haha nee hw maken en naar school gaan dat is saai en vooral vervelend vanwege het pesten.. mr ja er zijn gelukkig wel leuke leraren |
| reactie 37
|
|
|
Huiswerk is inderdaad niet interessant Ik speel het liefst simulatiespellen, van vrachtwagens Ik ben ook vaak op facebook En kom graag buiten |
| reactie 38
|
|
|
haha idd Ik kom ook heel graag buiten mr nie als het vriest xd En ik zit echt bijna constant op MSN xd |
| reactie 39
|
|
|
O ik juist wel |
| reactie 40
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Haha jezus wat een gesprekken hiero hahaha. Nou Nathan welkom En wat ik doe in mn vrije tijd, uhmm - Hockey - Gitaar - dichten - zingen maar dat klinkt nergens naar Hhaha weet @suus wel - Msn en als laatste mn favo bezigheid huiswerk haha en buitenlopen in de kou heb ik het ook neit zo mee ;p ik vries altijd dood hahaha |
| reactie 41
|
|
|
Hahaha Noes jaa klinkt idd nergens naar en dat van mij, Noes? hahaha ik vries ook altijd dood |
| reactie 42
|
|
|
Bedankt Huiswerk was nooit mijn favoriete hobby (gelukkig heb ik daar geen last meer van |
| reactie 43
|
|
|
Hahaha dankje suus nee grapje schat haha dat van jou.. achjaa kan ermee door he hahahaah hahaha ik doe ook liever iets anders dan hw .. stel t zo lang mogleijk uit haha |
| reactie 44
|
|
|
Ik deed het meteen toen ik thuis was, dan was ik er vanaf Alleen hield ik die instelling nooit vol |
| reactie 45
|
|
|
Hahaha slimme jongen.. nee ik heb het niet zo met huiswerk ik kom er ook meestal te laat achter dat we iets moesten doen :p niet echt mijn ding; school hahaha |
| Naar boven | |