Stel je voor: Nathan
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
hey Nathan, HARTELIJK WELKOM OP DE SITE. Ik zie dat je je plekje al gevonden hebt, maarja, dat is ook niet zo moeilijk want hier wordt je gerespecteerd zoals je bent. Ik ben 17, in mei wordt ik 18, en woon in Nuenen, ken je dat? ik heb ook autisme, welke autisme heb jij? gr, en tot lees TimL |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, ik voel mij wel snel thuis hier Nuenen ken ik wel Ik heb een spraakprobleem en sommige dingen begrijp ik niet snel, en ik ben ook niet een van de vlugste Dat zou waarschijnlijk door mijn handicap kunnen komen, ik weet het niet precies |
| reactie 18
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
is goed hoor maar ik praat niet zo vaak autisme is geen handicap! het hoort bij jou! ik ben SH)slechthorend) |
| reactie 19
|
|
|
Oke ja, dat wist ik niet |
| reactie 20
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
haha okee dan ;p ik woon in gelderland;p je mag me wel op msn toevoegen([email protected] |
| reactie 21
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
haha! ik vind het wel knap dat je dingen niet snel snapt maar toch gedichten kan maken! Gedichten zijn diep en moeilijk en je moet er de geest voor hebben en waarscheinlijk hen jij die ook!! |
| reactie 22
|
|
|
Gedichten schrijven hoeft niet moeilijk te zijn ohr, dat ligt er helemaal aan hoe jij zelf bent, dee een kan het zo 1, 2, 3 en de ander niet, maar dat maakt niks uit. @Nathan: Er bestaan inderdaad meerdere vormen van autisme, bijvoorbeeld: PDD-NOS en Asperger(dat heb ik) Als je nog vragen hebt, dan stel ze me gerust Gr, TimL |
| reactie 23
|
|
|
@Sheala: Tja, dat kan ik ook niet uitleggen, ik schrijf gewoon dingen vanuit mijn gevoel/hart @Tim: komt goed hoor |
| reactie 24
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Woow dr is veel gebeurd hier En ja er zijn idd verschillende vormen van autisme Mijn broer heeft het syndroom van asperger En het is wel degelijk een handicap Een geestelijke handicap Maar meestal zijn mensen die autisme hebben juist heel aardig Net als jij En misschien ga ik nog wel naar Sliedrecht als het mooi weer is xxx |
| reactie 25
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Ik heb handicaps en een ben een beetje authistisch.. bij de autisme: Ik neem dingen altijd te serieus.. X Lucas Welkom nog trouwens |
| reactie 26
|
|
|
Lucas, dat heb ik soms ook @Suus: lekker druk hier he |
| reactie 27
|
|
|
haha ja is gezellig toch? |
| reactie 28
|
|
|
dat is meer een chatbox geworden dan een forumbericht XD LOL |
| reactie 29
|
|
|
Zeker, zeer gezellig |
| reactie 30
|
|
|
haha idd Tim! xd Beter toch? kunnen we meteen wat dingen over elkaar vertellen xd wie begint? |
| Naar boven | |