Stel je voor: Nathan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3.539 |
Hey mensen. Ik ben Nathan Schorer en ik ben nieuw hier. Sinds 2008 schrijf ik af en toe liedteksten en eind 2009 gedichten, over geloof, leven, sprookjesachtige dingen.. Alles wat leuk is (of soms juist wat minder leuk :p) Andere hobby's van mij zijn: fietsen, muziek maken/luisteren, lopen. En oja, ik ben 19 jaar. Dit was het zo'n beetje, als je nog vragen hebt, hoor/lees ik het wel. |
| reactie 1
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Heey Nathan! allereerst welkom op deze geweldige site! Ik weet zeker dat je het hier fijn zult vinden De leden van deze site schrijven echt goed en ze zijn ook erg aardig! En ik het net je gedichtje gelezen en ook gereageerd En ik ben benieuwd naar je volgende gedichten! En ik zag dat je autistisch bent..mijn broer heeft ook autisme, dus ik weet er alles van Maar ik wens je heel veel plezier hier! xxxx Suus |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Bedankt Suusie Ik zal zo ook een paar gedichten van jou lezen, 1tje heb ik al gezien, erg mooi |
| reactie 3
|
|
|
Aah jij bedankt! voor je lieve reacties! Jij schrijft ook erg goed! Ik ben echt benieuwd naar volgende gedichten! xxxx |
| reactie 4
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Hee welkommm op de sitee is echt leuk hier hoor ik hoop snel je gedichten te lezen ben trouwens 16 jaar,, en woon in uddel vlakbij apeldoorn -xx- roselien |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt Suus, nogmaals :p Aangenaam Roselien Ik heb bijna 65 schrijfsels dus dat komt wel goed hoop ik :p Ik ga eens kijken naar jouw teksten |
| reactie 6
|
|
|
haha graag gedaan ik meen het echt en omg Sliedrecht is niet zo ver van mij vandaan:O ik woon in Zevenbergschen Hoek (een minidorp vlakbij Breda) xxxx |
| reactie 7
|
|
|
Aha Zevenbergschen Hoek, daar ben ik vorig jaar nog doorheen gefietst geloof ik, op weg naar een vakanie onder Breda :p |
| reactie 8
|
|
|
whahaha lol ik had niet gedacht dat iemand het zou kennen xd tis zoo klein en saai xd |
| reactie 9
|
|
|
Ach, elk dorp heeft zo z'n charme :p In Sliedrecht is er ook niet veel, maar omgeving is best mooi :p |
| reactie 10
|
|
|
Haha ik weet het niet want ben er nooit geweest maar ik kom er vast nog wel een keer, want zo ver weg is het niet |
| reactie 11
|
|
|
Nee, zo'n 30 km zeker? Prima te doen met de fiets |
| reactie 12
|
|
|
haha ik fiets elke dag 20 km naar Zevenbergen en weer terug dus miss doe ik da nog wel een keer maar is het de moeite waard? xd |
| reactie 13
|
|
|
Ja best wel hoor :p Het heeft welgeteld één (redelijk lang) winkelstraat en een plein omringd door winkels |
| reactie 14
|
|
|
roselien Berichten: 216 |
Lekker aan het kletsten? |
| reactie 15
|
|
|
Ja |