Stel je voor: Nathan
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
ik heb nu bijna 3 maanden(23-02-12) Hiervoor heb ik een relatie gehad van 1 jaar en 3 maanden Ik ben niet van plan er iets mee te doen. |
| reactie 77
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
@Suus, ik ben 19 jaar vrijgezel @Sterretje: Ik maak wel eens boekjes met teksten er in, maar niet via deze site maar gewoon via Word. En dan doe ik meestal 10-20 teksten in 1 boekje Via deze site lijkt mij ook wel interessant om iets te doen |
| reactie 78
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
ik schrijf altijd verhalen in de vakantie zooo leuk! haha best veel! ik ben ook vrijgezel hoor 13 jaar maar kben al wel iets van 8 keer verliefd geweest xd ik had een gedicht gelegd int kluisje van de jongen op wie ik ben mr hij wist al van iemand dat ik op hem ben dus hij gooide het gedicht weg en met valentijn stuurde ik een roos hij brak m dus kgeef het op xd en heb je al gekeken wie mijn idool is? |
| reactie 79
|
|
|
@suusie: dan is die jongen jou ook niet waard, want jij verdient met respect behandelt te worden, en niet zo als hij deed. Als ik dat zou zijn he, dan zou ik echt heeeeeeeeeeeel boos op hem geworden zijn. |
| reactie 80
|
|
|
Ja Mijn favoriete artiesten zijn: Elly & Rikkert, Bart Peeters, Urbanus, en alles wat leuk is. Folkmuziek vind ik ook helemaal geweldig |
| reactie 81
|
|
|
@ tim: tja..een vriendin van mij zei dat ik m moest slaan toen hij vandaag langs liep maar kga nie iemands slaan die ik niet persoonlijk ken xd @nathan; haha ken je m nie? xd oh haha ik hou van liedjes van cascada, avril lavigne, THOMAS BERGE xd(enige Nederlandse artiest die ik leuk vindt xd en david archuleta |
| reactie 82
|
|
|
Of die jongen deed zich stoer voor, maar of dat slim is?.. :o |
| reactie 83
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
Uhm oke ik hou van liedjes vann david guetta en alles, bijna alles wat slamfm draait . Enn verder hou ik van gitaar muziek en carnavalsmuziek natuuwk en soms nederlandse muziek en uhm.. nou eignelijk bijna alles wel een beetje |
| reactie 84
|
|
|
uhu nja dat denk ik niet..hij is gwn nie op mij wss maar kmoet voor heel ff gaan er zal in de tussentijd wel heel veel gebeuren |
| reactie 85
|
|
|
iemand nog meer vragen? |
| reactie 86
|
|
|
Ach, er zwemmen genoeg vissen in de zee he Heb jij nog vragen Tim? |