Stel je voor: Nathan
| reactie 391
|
|
|---|---|
|
roselien Berichten: 216 |
Tim, Het spijt me dat het zo moest gaan Ik wou dat ik de tijd terug draaien kon, Maar Die ene dwong me.. en dat wist jij niet!, Die ene is HIJ Ik vertelde je toch een droom van jou en die ander dat hij en jij aan de kant van de rivier stonden en ik moest kiezen. maar dat ik niet na jou toe kon gaan. dat ik dus de verkeerde keuze hebt gedaan! dit is nu werkelijkheid geworden Hebt een gedicht voor je >mis je< |
| reactie 392
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat zijn jullie plannen voor het weekend? Ik ga nieuwe werkbroeken kopen en naar mn verjaardag van ma. En ik ga ook nog lekker folders doen |
| reactie 393
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
ik ga morgen naar Brussel(nemo 33) en ga daar duiken op 35 meter diepte en het water is daar 35 graden, echt zoo lkkr En zondag dan ga ik misschien naar mijn opa en oma en verder beetje computeren enzo |
| reactie 394
|
|
|
Leuk, veel plezier |
| reactie 395
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
Idd loveyouuu xx |
| reactie 396
|
|
|
Suus, wat zijn jouw plannen voor het weekend/zondag? Morgen familie dag |
| reactie 397
|
|
|
dat weet je |
| reactie 398
|
|
|
Hele dag cammen? |
| reactie 399
|
|
|
uhu^^ haha dat is toch gezellig alst maar 3 uur is, is het zo voorbij |
| reactie 400
|
|
|
Tja |
| reactie 401
|
|
|
haha thanks xd |
| reactie 402
|
|
|
Poetess-Sascha Berichten: 139 |
nou, ik ben weer terug van wintersport, goh, wat heeft het me goed gedaan, het lijkt wel alsof ik helemaal opnieuw ben begonnen! deze site heeft me eigenlijk 'geholpen' hopelijk blijft het nu zo..... |
| reactie 403
|
|
|
Was het ook leuk, skieen? Niet vaak gevallen? :p Mooi dat het nu goed met je gaat |
| Naar boven | |