Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 106
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
slaap lekker Latoya ik heb beste kameraad nog even op bezoek.. we gaan ice age 4 kijken.. Kamilla je stelt me beetje teleur.. dag is voorbij en nog steeds niks gebeurd.. sad.. mja ben nog steeds benieuwd.. hoezo ben ik een sadist? hehe en Latoya thnx |
| reactie 107
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedemorgen jongens |
| reactie 108
|
|
|
goeiemiddag ondertussen :p hehe cool.. ff lekker dr tussenuit dus.. wish I could :O waar ga je heen op camping dan? |
| reactie 109
|
|
|
Goedemiddag Ik ga naar Ruchpen in Noord-Brabant. Mijn vader en stiefmoeder hebben daar een caravan |
| reactie 110
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Waarom vindt iedereen het zo leuk me te irriteren en belachelijk te maken .. "Ik ben ook emo, Esmée, nog een echtere als jou" *Laat z'n pols vol rode pen zien* Euhhr - Wat een leuke les; "Zeg: Ik ben het beste omdat .. En zeg waarom." Ja, euhm, iedereen natuurlijk van "Omdat ik te gek ben, omdat ik mooi ben, mijn ogen zijn het mooist." en toen mijn beurt, urgh -.- "Ik ben het beste omdat ik mezelf ben, ga een ander haten." |
| reactie 111
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dan ben je inderdaad het beste - Er is iets vreemds aan de hand op school... |
| reactie 112
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Op iedere school is wel wat mis, denk ik. |
| reactie 113
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ik. Kan. Niet. Volgen. . ? . ? . _ Idd. Echt in elke school is er iets mis ^^ _ Eindelijk weekend.. _ Kheb m'n kniespieren verroken gisteren bij volleybal bij les l.o., en vandaag 'Ropeskipping', en die pijn is precies verdergelopen in m'n benen, dus wandelen doet al pijn -_- maar gaan liggen of zitten op een stoel,.. Amai seg.. |
| reactie 114
|
|
|
The Nobodies - Marilyn Manson is een nice nummer And guess who has to play it? - Dat wel ja, maar ik heb nog geen enkel scheldwoord of ziekte voorbij horen komen, en dat hoor ik anders sws zo'n 20 á 30 keer per dag |
| reactie 115
|
|
|
whaaaa nice... lekker het bos in... mag ik mee? *Kijkt.Heel.Lief* |
| reactie 116
|
|
|
(Goede reis Nathan, veel plezier. Dank jullie wel jongens) Van mij mag je mee Heerlijk, zo'n rustige schooldag Patros Sterkte met je spieren Emma |
| reactie 117
|
|
|
jaaaa ikke ook mee.. ikke ook mee.. ja maar.. je gaat toch pas na t weekend zei je? ;O wil je nu al wel een goeie reis wensen maar je bent dit weekend nog wel on toch? if not.. dan hele goeie reis IKKE OOK MEE! |
| reactie 118
|
|
|
Teveel energie op Remon? |
| reactie 119
|
|
|
Jawel, maar soms vertel ik weleens meerdere verhalen maar de interesse mis ik eig. wel, zeg maar. Waardoor ik me toch klein beetje genegeerd voel |
| reactie 120
|
|
|
Je went eraan om.genegeerd te worden... |
| Naar boven | |