1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [10]

datum 25-04-14 21:48
reactie 136
DutchMarley
haha nee geen energiedrink gehad.. gewoon van nature energiek momenteel

Fijne reis sowieso!!! ( ikke ook nog steeds mee )

damn wat een rare dag weer joh.. echt de hele wereld is gewoon gek geworden volgens mij.. :/
datum 25-04-14 21:50
reactie 137
Patros-Fibros
Hoezo dat?
datum 25-04-14 21:56
reactie 138
Verwijderde gebruiker
Van mij mag je nog steeds mee

De hele wereld is altijd gek Waarom was het een rare dag?
datum 25-04-14 21:57
reactie 139
DutchMarley
nja is laatste tijd heel wat gedoe hiero rondom kennissen van me.. dikke ruzie geweest is nog weggestoken enzo.. overal bloed bla bla bla

waren die kennissen hier vandaag en komt een kameraad van me langs.. wat blijkt, hebben hun sindsdien ook ruzie.. dus vliegen elkaar hier naar de strot in huis..

like WTF.. doe dat lekker ff ergens ofzo,.. niet bij mij in huis :/
datum 25-04-14 22:16
reactie 140
Verwijderde gebruiker
Zo, bloed nog wel joh? Maak je ook niet elke dag mee geloof ik.
In elk geval veel sterkte ermee. Groot gelijk dat je die even het huis uit zet
datum 25-04-14 22:36
reactie 141
DutchMarley
nja idd.. heb ze uit elkaar gehaald en aan beide gemeld dat ik dit dus echt NIET wil.. bedoel F up joh.. ook gewoon meteen vanaf t moment dat mn kameraad binnen kwam lopen..

mja.. frustratie dus haha
datum 25-04-14 22:41
reactie 142
Verwijderde gebruiker
Ruzie met familie is ook niet bepaald handig. Maar ja, ik vind het niet erg, het zijn gewoon stomme mensen. Als me tante me huilebalk gaat noemen op Kerst en ik ben van 'kijk naar jezelf !' Kerst eindigde met kapotte flessen en huilende mensen. Al een jaar ruzie met tante, haar man en dochter.
~
Random, maar ik moest het even kwijt dat het me eindelijk lukt Come As You Are te zingen en spelen tegenlijk, en heb me vader er trots me gemaakt dus me humeur kan bijna niet meer stuk
datum 25-04-14 23:02
reactie 143
Patros-Fibros
CAYR is makkelijk om te spelen, maar ik zing slechter dan de herdershond van mijn tante -,-
datum 25-04-14 23:08
reactie 144
Verwijderde gebruiker
Naah, zingen is ook niet me sterkste kant. "Je zingt als een jongen." Hebben ze me verteld. Dus ja, ik zing liever als ik alleen ben xD
-Ik wed dat Emma het mooist van ons allemaal kan zingen, Emma zingt zo mooi >,<-
datum 25-04-14 23:37
reactie 145
Bartart
Nathan, ik kan je goed begrijpen. Misschien ontbreekt er momenteel toch een sociale factor hier in praatje slaan. Wat men vaak vergeet is dat het bij een forum gaat om het creëren van gesprekken. Wat er gebeurt is dat men gewoon whatever ze zelf leuk vinden op internet gooien zonder op elkaars berichten in te gaan.

Mijn idee: We moeten proberen niet te veel elkanders gesprekken te onderbreken, en niet te veel het onderwerp naar onszelf toe te halen.

Ik hoop dat je een leuke week hebt Nathan, als het goed is heb je mooi weer
datum 25-04-14 23:47
reactie 146
kamilla1
Wouden de kleuters niet met ouders mee naar de vrij markt?

Ik ben net thuis. Was heeerlijk in de regen om deze ervaring op te doen.
Kinderen thuisgelaten btw.
datum 25-04-14 23:48
reactie 147
Verwijderde gebruiker
Dank je wel Bart Ja, tenslotte heeft ook iedereen zijn verhaal
Vanavond was er regen en onweer naar het schijnt in de regio, in de Kempen hagel (Kempen kleurt wit, stond er in Nieuwsblad)

Ruzie met familieleden, kennissen, vrienden... Mijn moeder en mijn 2-jaar jongere zusje (heb 2 zusjes) hebben toch al jarenlang ruzie gehad. Nu blijkt het gelukkig de goeie kant op te gaan. Deze maand hebben ze elkaar toegevoegd op Facebook. Maar in die jaren van ruzie, als ik dan bijv. bij mijn vader en stiefmoeder kwam, zusjes waren er ook dan bij, dan werd er gewoon soms geroddeld over ma, en zusje deed gewoon mee. Dat vind zelf toch wel erg eig.

Dat is wel goed dat je dat aan ze hebt gemeld, Remon Ruzie, voor niks goed
datum 26-04-14 00:13
reactie 148
DutchMarley
Kamilla ik zou niet zo uitlokken en stoer doen als ik jou was..

je hebt namelijk al bewezen dat je toch geen woord bij daad voegt.. en dus eigenlijk toch niet de moeite waard bent om mee bezig te zijn..

ja nja ben dr ook gewoon zat van.. te vaak drama geweest,.. en geweld ook.. wil het hier niet hebben.. simpelzat
datum 26-04-14 00:25
reactie 149
Verwijderde gebruiker
Nathan, wat ga je daar doen (als ik mag vragen), wandelen en fietsen enzo ?
Ik hoop dat het weer je meezit
~
Slaapgoed iedereen ^^
datum 26-04-14 00:32
reactie 150
Patros-Fibros
Niet dat ik je punt niet begrijp hoor Bart, maar dat idee lukt gewoon soms wat moeilijk. Daarbij heb ik het vluchtig doorgelezen, ben nogal afwezig laatste tijd
-
Esmée, is 16 april de enige datum voor het semicolon project, btw?
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [10]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.