1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [10]

datum 24-04-14 22:30
reactie 91
DutchMarley
Hollandse Groente.. = wel groen maar geen groente.. Holland staat bekend vanwege het gebruik dr van.. Bob Marley himself was een grote en bekende gebruiker.. zoals vandaag de dag bijvoorbeeld Snoop Dog dat is.. vandaar Hollandse Groente

en vanwaar de gebruikers vaak Bob Marley luisteren.. tja reggea is nou eenmaal zeer relaxt muziek, en gaat dus vaak samen met gebruik van iets waar je ook zeer relaxt van word..

(Kamilla durft niet heb ik t idee??)
datum 24-04-14 22:50
reactie 92
Bartart
Drop tuning houdt in dat je je laagste snaar (dus bovenste) een hele toon (dus twee frets) lager tuned. Stel dat je dat bij een normale gitaar doet dan wordt de lage E dus een D. Dan staat je gitaar dus in DADGBe, als je dan de bovenste drie snaren aanslaat heb je een powerchord!
Ik heb een 7-snaars gitaar, normaal BEADGBe, maar dieheb ik getuned naar AEADGBe. Bovenste drie snaren geven dus een A powerchord.

Laatste tijd ben ik een beetje aan het minderen met de Hollandse groentes. Ik werd er nogal depressief van. Misschien komt dat doordat ik een beetje gek ben
datum 24-04-14 22:51
reactie 93
Verwijderde gebruiker
Oh oke, dank je Bart
datum 24-04-14 22:55
reactie 94
DutchMarley
nja dat effect heeft t op langer termijn ook wel hoor Bart..
op mij persoonlijk ook wel heel erg.. mja ik ken mezelf ook goed genoeg om te weten welke klachten ik krijg als ik t niet doe.. dus momenteel neem ik t nog even voor lief.. better deal with the demons you know, then the demons you don't.. magoed binnenkort wel even weer afspraak maken bij de huisarts.. zal toch iets anders moeten komen.. Financieel is het niet te doen meer namelijk.. ik zit nu op zo'n 10 a 20 euro de dag.. dus tja.. do the math..
datum 24-04-14 23:05
reactie 95
Bartart
Tja dat probleem heb ik nog lang niet, ben toch pas beginnend hè
Als je interesse hebt, misschien een keer op het kanaal van me kijken. Is veel muziek die onder die invloed gemaakt is. Mijn pseudo is Hans, Reneetje is een vriend van me. Het luistert lekker weg als je chillende bent.
www.youtube.com/channel/UCol9uQOARX1XjHWR54tXJWw
datum 24-04-14 23:11
reactie 96
Patros-Fibros
Niet om weer ruzie te maken, maar ik heb niks anders om over te praten dan over muziek...
-
Ze heeft nog 50 minuten de tijd hoor
-
Do the math, not the meth
-
Bob Marley moet ik ook nog wat muziek van downloaden, helpt wel om rustig te worden
datum 24-04-14 23:17
reactie 97
kamilla1
Ik ga morgen aan poem vragen of ik weer welkom ben.
datum 24-04-14 23:27
reactie 98
Verwijderde gebruiker
Patros, beetje hetzelfde, ik heb in ieder geval niet veel interessant te vertellen
~
Ik moet heel veel muziek bijzetten. Ik kom niet toe met 10 albums >~<
~
Nahh, muzische opvoeding gemist op school -.- het leukste vak van de week en ik word ziek, slim van me. Maar moet morgen alweer Nasr school want niemand geloofd me -.-
datum 24-04-14 23:34
reactie 99
DutchMarley
ik zei toch ook do the math? :O

hehe zal zeker es n keer kijken

is ook beter om een beginner te blijven hoor.. het word vaak onderschat omdat het softdrugs heet.. ze concentreren zich te veel op het 'soft' gedeelte.. maarja het is en blijft drugs natuurlijk..

moet ook zeggen dat het puur vanwege de borderline is dat ik dr nog niet bij weg kan blijven.. bedoel het echt niet als excuus.. maar ik kan niks met mezelf aan nuchter.. krijg dan de ergere klachten van borderline voor mn kiezen.. daarom hou ik het liever bij de depressies en stemmingswisselingen.. daar kan ik mee overweg want ik ken niks anders dan dat.. (lekker luchtig onderwerp jongens )

(nog 25 minuten Kamilla.. kom op,.. rip me a new one)
datum 24-04-14 23:41
reactie 100
kamilla1
Watt moet je sadist. Ik ben een net meisje.
datum 24-04-14 23:43
reactie 101
Verwijderde gebruiker
Remon een sadist .. ? Ah, ja, sure, helemaal xD
datum 24-04-14 23:45
reactie 102
DutchMarley
hmmz verklaar je nader.. ik sadistisch.. go..

en btw.. jij was het die zei dat ik dr vandaag van langs zou krijgen door jou? dag is nu bijna om.. dus tja.. het zijn je eigen woorden meid..
datum 24-04-14 23:56
reactie 103
Verwijderde gebruiker
Morgen is de week al om >~< Random onderwerp switch xD
datum 24-04-14 23:59
reactie 104
DutchMarley
im waiting......
datum 25-04-14 00:17
reactie 105
Verwijderde gebruiker
Ik ga maar eens slapen/tekenen, tot 'morgen'
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [10]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.