Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Maar ik vond gewoon geen tabs om te proberen, jawel, maar ze waren lastig >.< Of dan vind ik een tab en dan is mijn gitaar niet juist gestemd. Ik speel nog wel Come As You Are tot ik nog een tab heb gevonden xD |
| reactie 77
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Je mag nog steeds wegblijven Kamilla |
| reactie 78
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
volgens mij he,.. en hier ben ik vrij zeker van.. want dit is namelijk al de tweede keer dat ze het in een verkeerde context gebruikt.. maar heeft kamilla een compleet verkeerd idee van wat het woord propageren inhoud.. Btw Kamilla.. I'm still waiting? |
| reactie 79
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik snap wel wat ze bedoelt hoor, praatje slaan wordt de helft van de tijd gevuld met posts over die twee bands, daarmee leg je iemand onbewust toch een smaakdictaat op. Jullie geven er zo veel om wat anderen van jullie muziek denken, ik luister alles wat ik wil en ik heb er nooit last van dat anderen over m'n muziek zeuren. Dus misschien irriteren jullie anderen onbewust met jullie muziek door het zo aanwezig te laten zijn. |
| reactie 80
|
|
|
tja het werkt wel beide kanten op idd.. als je hun muziek niet wilt horen, kun jij je eigen muziek ook niet opdringen natuurlijk.. mja idd.. who gives a shit wat mensen van je muzieksmaak vinden? as long as you like it yourself right? |
| reactie 81
|
|
|
Kijk, ik praat heel veel over bands, dat weet ik ook wel, maar je zegt on praatje slaan wat je wilt, daarom ben ik ermee gestart, dus als iemand er nog last val heeft dat ik veel over hetzelfde praat, ga gewoon weg dan .. Sorry hoor |
| reactie 82
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik dacht anders altijd dat in Praatje Slaan alles kon zeggen wat je dwars zit of wat je interesses zijn (??). Ook al ga ik over andere bands praten, het blijft zowieso in de richting van metal of prog rock. - Er is ook iemand (ik noem geen namen) die ons bewust en expres irriteert, daar hoor ik je niet over klagen |
| reactie 83
|
|
|
Y u so egoïstic... Je mag praten waarover je wil, daar heb je gelijk in. Of het leuk is voor anderen, das een geheel andere vraag. |
| reactie 84
|
|
|
ghehe een deel van mijn muziek staat zelfs verwerkt in mn naam hiero XD |
| reactie 85
|
|
|
Ik wil ook best wel over mijn school hebben, mar dan komt er iets op PS10 te staan wat ik liever niet zeg - Ook een Bob Marley fan? |
| reactie 86
|
|
|
ghehe tja.. iedereen die hollandse groentes gebruikt luistert dr wel naar volgens mij (niet dat gebruiken iets is om trots op te zijn..) maar ik ga ff off jongens.. ff bij skatepark hangen.. ik reageer later wel weer.. (Kamilla tis al 9uur.. dacht dat ik dr van langs kreeg vandaag?) |
| reactie 87
|
|
|
Bart, als het niet leuk is voor de andere negeren ze dat onderwerp toch gewoon even ? Kom op, ik zal er wel op letten nu je gezegd hebt dat er heel vaak over die bands gepraat word, maar ik praat gewoon graag erover omdat hier tenminste een paar mensen zijn die hetzelfde luisteren. Ik wil ook niemand het opdringen ofzo, als je dat denk zit je toch heel erg mis. |
| reactie 88
|
|
|
Hoe bedoel je iedereen die Hollandse groenten gebruikt luistert ernaar? - Muziek, horror en een paar verre (voornamelijk Belgische) vrienden zijn het enige waar ik nog gelukkig van word, voor de rest heb ik niet veel |
| reactie 89
|
|
|
Ik vat hem wel hoor, van die Hollandse groentes. Klein beetje indenken, dat is alles dat ik vraag Ik houd ook ontzettend van muziek, kwam er net achter dat SS in drop A speelt dus dat moet ik ook maar eens proberen. Maar ik leg me nooit echt vast aan één band of zo, vaak begin ik na een aantal albums de "trucjes" achter hun sound wel te snappen. Alleen Pink Floyd, Meshuggah en Tool blijven me verbazen |
| reactie 90
|
|
|
Ik zal eraan denken in het vervolg ~ Mag ik vragen wat drop A is :$ |
| Naar boven | |