Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
HSB is inderdaad ook wel mooi Burried In Forbidden Ground is echt nice |
| reactie 62
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Zodra het luider wordt als BVB zijn de meeste ze ook lopen, hoowr. Pierce The Vei is hen veels te luid, best raar vermits Vic best .. Raar zingt, ik bedoel hoog, whatever. The Browning, niemand. Suicide Silence, niemand. Slipknot, niemand, .. - Waarom zijn alle tabs zo moeilijk >.< |
| reactie 63
|
|
|
"Ik vind jouw muziek echt kut. Ik ga daar echt niet naar luisteren!" Hoe heb je een mening over muziek waar je nooit naar luistert? Idioot -,- "Waarom luister je eigenlijk naar Freddie Mercury, Paul Grey en dat soort gasten? Ze zijn toch dood?" Zegt degene die naar Elvis en Michael Jackson luistert -,- |
| reactie 64
|
|
|
"Je luistert echt enkel stomme, slechte muziek." "Wat vind jij dan 'goed' in 'mijn' stijl?" "Metallica." "Dat luister ik ook dus je beledigd je eigen muziek?" "Noem nummers !" "Sad But True, One, .." "Ga weg Esmée, betweter." |
| reactie 65
|
|
|
Ik heb 5 complete albums van Metallica - Ik heb zo'n 25 nummers van Queen, "Jij luistert ook echt alleen maar schreeuwmuziek hè?" -,- |
| reactie 66
|
|
|
Ik had eigenlijk geluk want ik ken maar twee nummers bij naam, andere kerken ik wel xD - Vind je 'n tab is je gitaar niet op de juiste manier gestemd ofzoiets, hmfh |
| reactie 67
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
i dont care what kind of music the songs are.. as long as they make me feel something |
| reactie 68
|
|
|
For whom the bell tolls Enter Sandman Dispossible Hero Master of Puppets Turn the Page The Unforgiven Seek and Destroy The Day That Never Comes Die Die My Friend Misary Welcome Home (sanitarium) Through the Never Nothing Else Matters Astronomy Hate Train Am I Evil - Kan er zo 1-2-3 niet echt veel bedenken :$ |
| reactie 69
|
|
|
Inderdaad, en dat is het punt dat niemand begrijpt xD "Wat voel jij nu als je Suicide SIlence hoort?" Als je de tekst grotendeels verstaat dan weet je wel hoe je te voelen :s - Patros, ik ken daar maar een van xD |
| reactie 70
|
|
|
Wat voel je als je Suicide Silence hoort? "Koppijn en oorpijn" |
| reactie 71
|
|
|
Dan moet je 't niet te luid zetten eh, kreeg je geen koppijn en oorpijn - Nadelen van ziek zijn is wel dat je niet weet of je nog huiswerk hebt -.- |
| reactie 72
|
|
|
Ik had SS bij hem op volume 3 gezet -,- Meestal luister ik op 7/8 - Whiskey in the Jar en Fuel zijn ook nog van Metallica, maar zijn niet echt mooi Harverster of Sorrow is ook wel mooi van Metallica btw - Die gelooft nog dat de 3 biggetjes en de wolf echt bestaan -,- |
| reactie 73
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
hoe houden jullie het vol om deze onzin te propageren of whatever het doel hiervan is? had je geen beter onderwerp kunnen bedenken. |
| reactie 74
|
|
|
Sum, reageer dan gewoon niet als het saai is - Oke ik geef op ik zoek volgende week wel naar tabs urgh |
| reactie 75
|
|
|
Je moet ook een beetje de uitdaging erin houden hè. Niet zo van "Oh My Gosh dit lukt me nooit weer!! Dat dacht ik eerst ook toen ik Fear of the Dark opkreeg. Gewoon doorgezet en het lukt best |
| Naar boven | |