1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [10]

datum 16-06-14 17:19
reactie 1021
Verwijderde gebruiker
Nathan, hm. Misschien heeft 'ie gewoon gelijk.

Patros, all the time. "Savior is wel een goed nummer. Als je doof bent en geen smaak hebt."
datum 16-06-14 17:26
reactie 1022
Patros-Fibros
Hij heeft echt niet gelijk, in z'n verste dromen nog niet eens
datum 16-06-14 18:32
reactie 1023
Verwijderde gebruiker
Het kan me niet schelen, ik wil hem nooit meer zien. Ik wil hem niet meer horen schreeuwen en ik wil hem me niet meer horen beledigen. Ik wil hem niet meer bij me, ik wil niemand, ik wil gewoon niemand :'(
datum 16-06-14 18:41
reactie 1024
Verwijderde gebruiker
Waar is je positiviteit gebleven Esmée?
Maar je vader heeft echt geen gelijk hoor.
datum 16-06-14 18:58
reactie 1025
Patros-Fibros
Je wilde Emma eerst ook nooit meer zien, dat is ook weer over
Blijf zo weinig mogelijk in zijn buurt, hij ontdekt zelf wel dat hij fout zat
datum 16-06-14 22:07
reactie 1026
Verwijderde gebruiker
Nathan, vergeet dat vast optimisme maar .. Ik heb echt last van mood swings, het schrikt me af hoe ik van 'blij' in één seconde naar woedend of verdrietig kan gaan. Volgens mij ben ik niet meer helemaal in orde in mijn hoofd >=<

En hij doet als altijd. Alsof er niets gebeurd is. Kwaad als ik kortaf doe. Snapt 'ie zelf niet dat hij mijn leven een slechte breuk geeft? Beseft 'ie niet dat dit gevolgen heeft aan mijn band met mensen, dat hij mijn zelfvertrouwen nóg lager heeft gekregen? En dat "Ik stop je in een pleeggezin!" gewoon .. Pijn doet? Serieus ..
Mijn opa's gitaar heeft me mijn vader weer even doen vergeten. Mijn opa vindt het tenminste goed hoe ik ben. Anders als de rest, dat is goed. Ben hem best dankbaar huwrh, een mooie akkoest (vind ik toch) ookal is 'ie 20 jaar oud en mist 'ie een snaar. Opa is gewoon het vaderfiguur dat ik mis.
datum 17-06-14 09:39
reactie 1027
Verwijderde gebruiker
Die mood swings ken ik ook wel. Gewoon de puberteit. Gaat wel over.

Jammergenoeg gaat mijn hoofdpijn niet over zit nu al 2 dagen thuis. Gister deed m'n kop zo'n pijn dat de tranen in me ogen stonden en ik nieteens kon lopen. Achja. Keep holding on.
datum 17-06-14 20:04
reactie 1028
Patros-Fibros
Die moodswings gaan wel weer over
-
Sterkte Kayleigh
datum 17-06-14 20:32
reactie 1029
Verwijderde gebruiker
Oei, veel sterkte ermee Sheala. Niet leuk, zo veel hoofdpijn..

2-1 voor België, in amper 10 minuten En het was nog bíjna 3-1 ook
datum 17-06-14 22:14
reactie 1030
Verwijderde gebruiker
Ik werd doof, zat bij vrienden en voetbalfanaten. Buiten op hen iPad kwam alles 30 seconden later aan, best wel .. Raar en lollig >~<
-
Sterkte, Sheala, hoop dat je snel beter bent ^-^
-
Okay. Te veel is te veel. Gaat 'ie lekker een gênant verhaal van mij vertellen aan mensen, terwijl ik duidelijk nee zei. Heb ik heb ook mooi bij zijn vrienden terrecht gewezen dat hij veels te veel rookt. "Touché." mompelde hij nog, en zwijg toen gelukkig. Boontje komt om zijn loontje, vaderlief.
datum 18-06-14 07:29
reactie 1031
Patros-Fibros
Meisje bij me in de klas was half schor van het schreeuwen tijdens Nederland - Spanje, ook leuk om naast je te hebben -,-
-
"Waarom draagt hij een shirt van Guns N' Roses? Hij verkankert de hele band."
Wees blij dat ik iets aanheb --"
datum 18-06-14 09:20
reactie 1032
DutchMarley
la la la
datum 18-06-14 11:07
reactie 1033
Verwijderde gebruiker
Punten af op mijn examen. Reden; Armbanden aanhebben. "Ik ben zeker dat er antwoorden onder staan." Zelfs toen ik ze af deed was het niet goed. Kom op >-<

Plus weer een vreselijke busrit. "Er liep een donker gekleed meisje in de winkel." Waarop de hele bus (zelfs mensen die ik niet kende) "Esmée?" vroeg. "Esmée was in het begin van het jaar zo een lief meisje. Nu haat ze iedereen." Humans are stupid >-<
-
Patros, zo'n opmerking kreeg ik ongeveer over me BFMV shirt vandaag ^^
datum 18-06-14 11:12
reactie 1034
Verwijderde gebruiker
Aww esmee. Das echt bushit. Ik heb me armbanden met spikes om. Als een docent dat hier zegt steek ik me ermee neer XD maar Volgensmij gebeurd dat ook alleen in België waar alles wat zwart is, slecht is.
datum 18-06-14 11:40
reactie 1035
Verwijderde gebruiker
Meezingen Remon La-la-lai-la...

Waarom zouden er antwoorden onder een armband staan? Moesten anders wel hele kleine papiertjes of kleine lettertjes zijn dan
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [10]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.