Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Nee, ik heb hem pas twee jaar ;d en van m'n papa moet hij nog 4 jaar meegaan -_- Eens goed ermee op de grond smijten, dat is wat ik ga doen |
| reactie 902
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom durf je dat niet? |
| reactie 903
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Of zoek iemand die heel goed verzekerd is en zorg dat die hem laat vallen :p Krijg je het vergoed :p (Dit was een grapje btw) |
| reactie 904
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma, maar jij bent zo'n Latijn-kind x'D Ik ben gewoon een doorsnee kind. Okay, no, dat was ook best een enorm leugen. Ik ben gewoon een lui basis-kind wat eigenlijk minstens 85% zou moeten halen :s - Seffens tandarts, jak >.< Tand laten vullen. Twee tanden eigenlijk. :-/ |
| reactie 905
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Neeh, ik denk dat ik volgend jaar Moderne ga doen.. Ik bak (haha) namelijk NIKS van Latijn -_- _ Idd jakkie :d Tandarts. Luguber.. |
| reactie 906
|
|
|
Ik bak ook niks van Latijn, zelf hou ik van heel andere baksels Succes bij tandarts Esmée |
| reactie 907
|
|
|
Latijn, niets voor mij, ben ik veel te dom voor... Ik houd het bij Nederlands, Frans en Engels.... Waarvan 2 verplichte, verschrikkelijke talen (Nederlands en Engels). |
| reactie 908
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Okay. A message ruined my whole day and night. Boehmm, alle vrolijkheid en optimisme weg. Welkom terug depressie. Dang it |
| reactie 909
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
la la la la... vandaag of morgen ergens weer aanwezig.. la la la la... goeiemorgen everyone |
| reactie 910
|
|
|
Goedemorgen! Lekker geslapen? Maar ik ga naar school, fijne dag! |
| reactie 911
|
|
|
Goedemorgen Esmée, is het zo'n erg berichtje? Dat de vrolijkheid en optimisme maar vlug terug komt |
| reactie 912
|
|
|
Sorry Esmée, had erover heen gelezen. Sterkte! (dit is een lief berichtje :p) Nog bedankt Nathan, heb het overleeft... Mijn Engels toets ging zo goed!!(waarschijnlijk heb ik gewoon weer een 1) |
| reactie 913
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik weet wat je voelt, ik heb het 5 keer teveel meegemaakt. Maar wat er ook is, fight for your life, then you fight for my life too - To cheer up (and probaby to thinking "What the Hell?!" too): Heidevolk |
| reactie 914
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Sterkte Esmée, wat het ook is, onthoud: Na regen komt zonneschijn - Nathan, mijn rapport was wel ok - Lisanne, trek je maar niet te veel aan van dat Engels. Zolang je voldoende punten haalt op je hoofdvakken, ben je al een eind weg - Einde van het schooljaar in zicht Ooh, was het eindejaarsbal er al maar... |
| reactie 915
|
|
|
Mooizo, da's een voldoende Laatste schoolmaand is begonnen Zeker Esmée, kijk maar naar buiten: Vanochtend was er regen, nu is het blauw overal. In mijn regio tenminste Lisanne, jij bent niet de enige die er niet goed in is hoor |
| Naar boven | |