Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 751
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, hm, tegen z'n hoofd gegooid met die aansteker - Doet me denken aan die firma's die je bellen van 'Is uw vader thuis?' Was pissed gisteren, heb misschien perongeluk gezegt dat ze me gerust moeten laten >.< |
| reactie 752
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ik heb geen Nederlands nummer |
| reactie 753
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
hehe ow zo heb ik al wel es ruzie gehad met Jehova-getuigen hier aan de deur.. had ik misschien ook ietsjes anders aan moeten pakken toen.. on the good side.. ze kloppen hier nooit meer aan,.. krijg alleen nog af en toe een foldertje in de bus |
| reactie 754
|
|
|
Ik ben niet meer alleen x'D Hier komen ze ook niet meer, moeder heeft eens serieus ruzie gehad met zo'n Jehova-getuige, en nu slaan ze ons huis over x'D Enkel scouts komen hier, en de KSJ ;s |
| reactie 755
|
|
|
Hoe komen jullie aan de Jehova-getuigen jongens? Ik heb er nooit 1 aan mn deur gehad? |
| reactie 756
|
|
|
ghehe ze vinden dat ik te sceptisch en closed-minded ben maja achja.. ik noem het gewoon logica.. but whatever |
| reactie 757
|
|
|
Nathan, geen idee x'D Wel, ik verdwijn seffens maar eens, moet punten voor wiskunde ophalen, en mijn herhalingstoets gaat me daar mooi mee helpen :'3 |
| reactie 758
|
|
|
Oke dan Veel plezier daar Esmée Hihi, kwam er net achter dat die Roemeen me net weer gebeld had. Ik had het niet gehoord want wat aan het fietsen. Maar is wel een volhoudertje |
| reactie 759
|
|
|
Ook leuk als de fax je begint te bellen x'D - Distributieve, commutatieve en associatieve eigenschappen zitten er ook weer in ;D |
| reactie 760
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Wattes?! |
| reactie 761
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Whut?? |
| reactie 762
|
|
|
not getting it??? (weet je... eigenlijk mis ik de jehova's... wil weer es lekker discussiëren |
| reactie 763
|
|
|
Altijd handig als jullie niet waarop whut zeggen --" 1. De fax belt soms, ik snap het ook niet 2. Wiskunde x'D - Rémon, mhéhé, genoeg mensen in mijn dorp om een lekker tegen te zagen en schreeuwen xD |
| reactie 764
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Van wiskunde?! Wow, ik heb nog nooit van die dingen gehoord.... Maarre, ga maar eens slapen, slaaplekker allemaal! |
| reactie 765
|
|
|
Lisanne, het klinkt lastiger als het is ;D Slaapgoed |
| Naar boven | |