Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 526
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Veel plezier Gaby |
| reactie 527
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ah ja, Gaby |
| reactie 528
|
|
|
xGoldenrainx Berichten: 23 |
hahah |
| reactie 529
|
|
|
Haha mijn record is iets in de 470 Gaby Kom ik hierzo online, eventjes 470 en.. meldingen ;d |
| reactie 530
|
|
|
Moet gaan, meh, laters ^^ - Ben ik de enige die telkens opnieuw moet inloggen met je mobiel, ook al duid je 'laat me 14 dagen ingelogd' aan ? |
| reactie 531
|
|
|
Idk :d ik kan nie zo goed op m'n mobiel met internet :d Meh.. |
| reactie 532
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
zelfs op computer word je uitgelogd als je tijdje niet op de site kijkt enzo.. vet maf.. :/ |
| reactie 533
|
|
|
Rémon, ja, had ik daarstraks nog voor ^^ ~ " 's Nachts niet keer op je mobiel." Uh. Jawel. Willen of niet --" |
| reactie 534
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
61 nieuwe berichten... Terwijl hij de hele middag open stond... Maar als je vergeet te refreshen he?! Goede avond! Hallo Gaby! En Patros, je bent wel goed! En slaaplekker! |
| reactie 535
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik wed dat jij minstens zo goed bent Emma - Na 5 dagen waren het iets van 870 fsu --" (drie kippenhokken bij elkaar iz soms nog rustiger dan hier |
| reactie 536
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe ik refresh te veel tussendoor.. af en toe gewoon rondje van alle tabs weer bij langs.. dus oplopen doet t niet echt... mn hoogste was 14 ofzo |
| reactie 537
|
|
|
Slaapgoed Lisan - Patros, ik wed het ook, het is nu eenmaal zo - Ik klik telkens als ik op 1001 tab kom terug op 'forum' zodat het niet uitgelogd xD - The White Stripes - Seven Nation Army De intro lukt nog wel, maar dat is het ook >~< |
| reactie 538
|
|
|
Dat geloof ik zo ^^ - Damn, trying to understand the behaviour of some people is like trying to smell the moonwalking collor nine |
| reactie 539
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hallo forumgangers Ik heb eens een vraagje. Aangezien de meesten onder jullie nogal van quotes houden, zou ik jullie willen vragen om jullie top 3 of 5 of 10 of whatever even te plaatsen. De leerlingenraad van mijn school heeft namelijk beslist een jaarboek te maken en iedere leerling moet een passende quote hebben en ik zou graag wat inspiratie opdoen Alvast bedankt! |
| reactie 540
|
|
|
Wat voor quote moet het zijn? |
| Naar boven | |