Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 451
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Patros, die met de gitaar met veels te veel kleur ^^ - Emma, niets belangerijks, denk ik, niets speciaal gemist hoor - Frankrijk heeft letterlijk 2 punten gehaald ? Mhaha xD Ok ik hoef niet te lachen B was er niet eens bij :') Maar NL was beter eerstes geworden, dan die vrouw/man wat dan ook >~< |
| reactie 452
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als het geen 'half-om-half' was geweest zou NL waarschijnlijk eerste zijn geworden. Qua stem was NL beter, maar het draait bij het ESF voor het grootste deel om het beeld |
| reactie 453
|
|
|
Dat is waar ^^ ~ Moederdag vergeten >~< Dan .. Koop ik haar op een ander moment wel iets >~< |
| reactie 454
|
|
|
Moederdag is puur commercie. Waarom zou je je nog extra uit gaan slopen terwi je dat elke dag doet?? - Ik heb altijd gelijk ^^ |
| reactie 455
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Eigenlijk heb je gelijk ja... Heb een gedichtje voor dr geschreven, dus kost mij niets meer dan een velletje papier. Slaaplekker, voor de mensen die naar de binnenkant van hun oogleden gaan staren! x |
| reactie 456
|
|
|
Slaapgoed Lisanne - Moederdag is best wel onzin, ik bedoel, bloemen kopen, ze gaan dood, chocolade kopen, me moeder eet het niet. Meh, ze snapt me wel. - Dat is niet waar Patros |
| reactie 457
|
|
|
-,-'' |
| reactie 458
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Oostenrijk had beste nummer.. met of zonder statement.. Nederland ook zeer goed.. terechte 2e plaats (al waren we miss zonder het statement wel 1e geweest.. maar dan wel onterecht.. Oostenrijk was verre t beste) |
| reactie 459
|
|
|
Het starement gaf een extra voorbeeld bij het nummer, dus alleen met ^^ Hij (??) zong wel goed, inderdaad - Bake A Cake moest doorgaan naar de finale -,- |
| reactie 460
|
|
|
JG11 Berichten: 15 |
Geen fans van IJslands? |
| reactie 461
|
|
|
IJsland het land ben ik sowieso fan van... de act vond ik alleen heel wat minder ghehe wel een hij idd Patros.. homosexuele man die dit als statement tegen rusland deed.. |
| reactie 462
|
|
|
Het deuntje van IJsland was wel aanstekelijk, maar liever niet Heb liever dat er weer iets zoals Lordi komt |
| reactie 463
|
|
|
Pas maar op voor mij, duurt niet lang meer voor ik ga ontploffen.... Ben er helemaal klaar mee! Goedemiddag, iemand nog wat leuks in te brengen?! |
| reactie 464
|
|
|
ghehe nja Lordi vond ik ook eigenlijk maar helemaal niks.. mja wel tof dat er eens n metal-band won mhaw echt leuk niet Liezai.. mn vriend is net weer naar huis gegaan.. dus eerst weer tijdje zonder doen helaas |
| reactie 465
|
|
|
succes in die zware tijd Rémon :p Noem me trouwens maar Lisanne! Chocolade eitjes doen wonderen met een mens... |
| Naar boven | |