Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 466
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ghehe nouja zwaar wil ik t ook niet noemen oke.. Lisanne ghehe chocolade-eitjes? nu nog? die hier waren al voor pasen op Zin in zaterdag en zondag!!!! Rapalje Zomerfolk Festival |
| reactie 467
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Zijn gisteren nieuwe gekomen (eitjes). Waren maar 50 cent per zak bij de Hema dus heb er maar 5 gehaald... Wat kan een mens veranderen... |
| reactie 468
|
|
|
zo das nogal een verschil met hoe duur ze eerst waren joh.. hier bij de jumbo had je namelijk heel kleine zakjes en dan voor 4 euro ofzo bijna.. |
| reactie 469
|
|
|
Erg he?! Spotgoedkoop zijn ze nu... & lekker. |
| reactie 470
|
|
|
moet ik ook maar weer es op boodschap denk ik |
| reactie 471
|
|
|
Goed plan, moet eigenlijk ook nog wat te eten halen voor vanavond, eitjes als avondeten? Lijkt me niet zo vullend... Dus tot vanavond! (misschien) |
| reactie 472
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
"Heb er maar gehaald" -,-" - Lordie vind ik opzich wel geinig |
| reactie 473
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik word gek va chocolade, dus kan er beter even vanaf blijven ;S Zeker chocolade + Red Bull combinatie is beetje .. Hypermakend - Horror/thriller verhaaltje/opstel voor school, oke dan 'Esmée, ik heb een idee.' "Hoeft niet, is al af." Enkel het tekenen --" - Lordi is raar xD Ik lachtte me zonet ziek toen ik foto's opzocht xD |
| reactie 474
|
|
|
Not my taste of music :p |
| reactie 475
|
|
|
Mhehe ze zijn geinig xD |
| reactie 476
|
|
|
Geinig, kan zowel positief als negatief eigenlijk... Hmm... Nog nooit over nagedacht eigenlijk... Ik houd het bij Atmosphere denk ik... xD |
| reactie 477
|
|
|
Ik bedoelde het positief Van 'rustige' muziek hoor ik liefst The Fray, denk ik. How To Save A Life is gewon een geweldig nummer. Maar zo treurig :-/ Ik hou het het liefst bij Asking Alexandria, Sleeping With Sirens, Bring Me The Horizon, All Time Low, Pierce The Veil, Suicide Silence, Black Veil Brides, Nirvana, Advenged Sevenfold, .. Wohh, ik gebreuik echt altijd afkorting, voluit typen duurt lang xD |
| reactie 478
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Hun muziek vind ik wel aardig opzich, al rijmt het niet echt met hoe ze er uitzien - |
| reactie 479
|
|
|
Dat is waar... Esmée, dat je dat allemaal kunt onthouden?! |
| reactie 480
|
|
|
Lisanne, oooh er zijn er nog zo zo veel meer Als je me laat krijg ik wel een mooi postje vol huwr xD - Patros, ja, inderdaad, hun uiterlijk is zooo .. Je verwacht echt ja iets anders xD |
| Naar boven | |