Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 481
|
|
|---|---|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
net even weer alfabetische lijst met muziek gemaakt... achja heb je wat te doen he.. bijna alles van a tm z op papier nu... op alle losse nummers na natuurlijk.. |
| reactie 482
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Drudkh - Autumn Aurora moeten jullie eens luisteren. Muziek die van rustig akoestisch naar heerlijke meeslepende metal gaat. Eindexamens... Nederlands ging slecht en nog 6 te gaan. Fml. |
| reactie 483
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Nice Beyond Creations is misschien ook wel een leuke band voor je, Bart - Suc666 met je examens |
| reactie 484
|
|
|
JG11 Berichten: 15 |
Good luck met de examens. Stelletje rottoetsjes. Maar je kunt vooruitkijken naar een langere vakantie |
| reactie 485
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik sport NOOIT meer, urgh --" - Dan speel je perongeluk muziek door de bus, en kijkt iedereen je aan van "Wat is DAT voor muziek?" - Succes Bart |
| reactie 486
|
|
|
ghehe vond examens wel ok eigenlijk.. alleen voor Bio moesten we toen erg veel leren.. maarja.. in elk geval succes jeej.. tweede diagnose op papier ^^ lang leve het zorgsysteem :/ |
| reactie 487
|
|
|
xGoldenrainx Berichten: 23 |
heee, Ik ben nieuw hier en ik heb al veel gedichten gelezen heb nu zelf ook al een aantal gedichten zeker de gedichten van patros-fibros vind ik prachtig! |
| reactie 488
|
|
|
hey,.. in dat geval zeg ik.. welkom en have fun ^^ |
| reactie 489
|
|
|
dankjeee |
| reactie 490
|
|
|
gelukkig is wat dat betreft hier ook best wel gezellig |
| reactie 491
|
|
|
haha ja wow jou gedichten zijn ook geweldig ik moet nog veel leren haha |
| reactie 492
|
|
|
Hellow, welkom hier |
| reactie 493
|
|
|
dankjee |
| reactie 494
|
|
|
Ik ben sins uhmm een paar maanden dertien >~< En ik ben Esmée, ik zeg het maar ;D |
| reactie 495
|
|
|
uitgeleerd ben je nooit Goldenrain.. das t mooie juist aan t leven.. mja sowieso.. gedichten zijn persoonlijk vind ik.. ik vergelijk het altijd met schrijvers en songwriters.. schrijven wat op je hart ligt,.. dan is t altijd goed (moet zeggen dat ik beetje moe word van mn eigen gedichten.. zijn zo lekker vrolijk allemaal XD ) |
| Naar boven | |