Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 901
|
|
|---|---|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Nathan schroder lijkt op een peuter. (Sorry de naam rijmt) |
| reactie 902
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hmfh, misschien moet ik hem gewoon links laten liggen en verder gaan. Ik kan hem toch nooit meer vertrouwen, wat hij deed en de debiele reden erachter. En hij is natuurlijk niet oke, hij zegt het enkel zodat hij kan nadenken en z'n .. arm toetakelen :'/ Waarom hebben mensen die gevaarlijk zijn voor je vertrouwen niet een sticker op hun voorhoofd hangen met 'opgepast' ~ Yay, morgen school .. Or being judged for not being a nice, normal girl :'/ |
| reactie 903
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
mensen die zichzelf snijden lopen daar normaliter niet mee te koop.. het is iets van hunzelf.. niet van een anders.. (otherwise is het meestal om aandacht) en sorry hoor.. maar wat kies je een geweldig moment in t gesprek hiero om te gaan lopen bitchen Kamilla.. ik snap echt nu waarom je hier zo populair bent.. |
| reactie 904
|
|
|
Ik ben blij dat pasen voorbij is. Want ik heb een orthodoxe joodse buurman Die jezus niet erkent. Hij vindt het een fabel en heidens dat wij pasen vieren Terwijl volgens de buurman jezus nooit is geweest mmaar nog moet komen. Niet leuk want ik heb alles aangepast door hem. Zachte muziek. Paaseieren in het bos zoeken zacthtjes praten met famillie tijden paassbrunch. Ik ben kapot. Van je buren moet je het hebben. |
| reactie 905
|
|
|
Ik weet hoe mensen die zichzelf snijden/sneden doen, Remon :/ Maar, nevermind, hij behoort tot mijn verleden, misschien voel ik me schuldig omdat ik best gemeen deed soms, maar hij was gemener tegen mij en A. Hij moet me gerust laten. ~ Sum mengt zich altijd op ongepaste momenten |
| reactie 906
|
|
|
i know.. ten minste.. ik twijfel daar niet aan bedoel alleen dat t gewoon erg F-ed up is hoe mensen gebruik maken van emoties.. wat dat betreft sluit ik me aan bij Nathan (geloof dat hij t was?).. eerst de kat uit de boom kijken.. echte vrienden hangen hun vuile was niet buiten ten koste van een ander.. nja ik heb over t algemeen negeer-modus.. maar bij sommige onderwerpen hoor je niet te gaan lopen kutten.. mja hou je toch helaas.. ik steek me nog een bobje op |
| reactie 907
|
|
|
Wat verwacht je. Dat ik over snijden ga praten? Ik snijd niet. |
| reactie 908
|
|
|
Ik verwacht een beetje tact |
| reactie 909
|
|
|
Ik schrijf wat ik wil. Ik ga niet over onderwerpen praten die mij niet interesseren. |
| reactie 910
|
|
|
Wel, ik dacht dat hij een vriend was .. Hij heeft hulp genoeg, van mensen die 'hem wel begrijpen voor wat hij heeft gedaan'. Ik zie niets te begrijpen over een goede vriendin van me bedriegen. |
| reactie 911
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Help hem niet door aan hem te denken, maar hij moet zichzelf helpen door te denken aan jou - "I will never let her go, no matter what. If she's going to Heaven, I will wait to the day that she comes back like how I met her. Like an angel, MY angel." ~ Albertus Denkers "Music is the word of mind when words can't be spoken anymore" ~ Padrino May |
| reactie 912
|
|
|
lastig he kamilla.. dat vrijheid van meningsuiting zn grenzen kent? en beide kanten op werkt? magoed ik ga terug naar negeermodus.. beviel me wel mja zoals ik zei.. ik ken de situatie ook niet.. maar in elk geval good for you dat jij je grenzen nu trekt.. mensen helpen is prima, maar je moet ook altijd om je eigen ik blijven denken.. en again.. bovenalles gewoon sterkte overal mee |
| reactie 913
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Als je over zelfmoord en hopeloosheid praat voordat je een psychiater of psycholoog hebt gezien, is dat jammer en beledigend. Dat zeg ik vanuit mijn thuissituatie, met een moeder die al jaren ECHT haar best doet uit haar depressie te komen en er keihard voor vecht. Al die posers die op internet vertellen hoe erg ze wel niet hun polsen door gaan snijden die irriteren me. Ze houden zich in leven door over hun eigen dood te praten en in die filosofie zit gewoon iets paradoxaals. Ik hoop dat jullie me dit niet kwalijk nemen, maar deze mening heb ik gevormd gedurende mijn depressie die nu al 2 jaar toeneemt, waarbij ik inmiddels verveeld raak van mijn eigen doodsgedachtes, en ook van die van anderen. |
| reactie 914
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Inderdaad, dat zei ik. De kat uit de boom kijken |
| reactie 915
|
|
|
Dat hij niet waagt te denken aan mij, dat hij zich gaat helpen door naar z'n bijna-ze weet niet dat hij een leugenaar is-vriendin te bellen. ~ "I'll leave you if you want me to. But don't think I'm there for you if you need me again." ~Esmée V. Ik heb het gewoon gehad met mensen die me vertrouwen verwoesten en zeggen dat ik hen gerust moet laten omdat ik stom ben, maar verwachten dat ik er ieder moment weer voor hen ben. |
| Naar boven | |