1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan [9]

datum 21-04-14 23:09
reactie 916
DutchMarley
denk dat ik je aardig begrijp Bartart.. was dus ook een beetje mijn punt eerder.. mensen die continu van de daken schreeuwen dat ze zich snijden en dood willen halen daar de aandacht en kracht uit.. iets wat voor geen meter klopt.. als je echt, echt zo diep in de problemen zit, en zo ontzettend depressief bent dan is er hulp die geboden kan worden.. alleen wil dat niet zeggen dat het geboden hulp ook daadwerkelijk effectief kan zijn.. ikzelf zit sinds mn 12e in de hulpverlening.. sta nu op het punt om 25 te worden, en nog steeds is dr niemand geweest die mij heeft kunnen helpen.. en sneu genoeg merk ik dat mijn situatie, en die van zovelen die echt in de problemen zitten, maar afgedaan worden als simpelweg gestoord of hopeloos, puur door de posers die vastzitten in een cirkel van zogenaamd dood willen, maar het niet doen omdat ze zo hard kunnen roepen dat ze dood willen..
datum 21-04-14 23:10
reactie 917
Patros-Fibros
Esmée, they are judging bc they want to look at you. Normal is just too bored. You are not nice, you are sweet and beautifulin your soul and on the outside. You are great to people, you are more worth than that judgemental motherfuckers.
-
Daar gaat het wel wat mis bij mij, ik cijfer me soms compleet weg om mensen te redden waar ik echt om geef...
datum 21-04-14 23:10
reactie 918
Verwijderde gebruiker
Als vertrouwen weg is, dan is het weg. Vertrouwen moet men verdienen. Dat krijgt men niet altijd in 1-2-3. Als hij je vertrouwen kapot maakt, jammer dan voor hem..

Bart, sterkte voor je moeder. Hopelijk lukt het haar
datum 21-04-14 23:14
reactie 919
DutchMarley
ik begin mezelf irritant te vinden fok mezelf alweer veels te veel op hier dus ik ga gewoon een tijdje ssst zijn..

Maar Bart idd sterkte voor je moeder.. hope she works it out
datum 21-04-14 23:14
reactie 920
Verwijderde gebruiker
Patros, niemand wil zijn als mij, gewoon .. niet. Maar toch bedankt
~
Nathan, hij verloor niet mijn vertrouwen in hem, oke jawel, maar ik verloor ook vertrouwen in alle mensen die ik slechter als hem ken. Wat dan ook, hij hoort tot een verleden waar ik niet aan terug wil denken.
datum 21-04-14 23:15
reactie 921
Patros-Fibros
"If you want me, here I am. If you want that I go, here I am. I'm not gonna lose you, I'm not gonna leave you. I only gonna love you." ~ Albertus D.
datum 21-04-14 23:16
reactie 922
DutchMarley
Latoya, dat zeg je nu wel.. niemand wil als jou zijn.. maar de geweldige eigenschap die andere mensen hebben is dingen zien in jou, die je zelf allang niet meer ziet..

(oke nu ga ik sst zijn )
datum 21-04-14 23:17
reactie 923
Verwijderde gebruiker
Rustig aan doen Remon

Wat voorbij is is voorbij

Heerlijke middag gehad trouwens, lekker gefietst naar Ruddervoorde, wat gespeeld met de kindjes ginder. Dan 's avonds teruggefietst, in het begin druppelde wat, maar dat duurde gelukkig niet al te lang Nog leuke konijntjes gezien in de velden. Leuk om te zien dat
datum 21-04-14 23:20
reactie 924
Patros-Fibros
Esmée, ik wil mezelf wel blijven dus wil ik jou niet zijn. Het enige wat ik wil is bij iemand zijn die ik 1000% vertrouw als ik me kut voel. Het enige wat ik dan wil is bij jou zijn.
datum 21-04-14 23:21
reactie 925
Verwijderde gebruiker
Gewoon met alles waarmee ze me uitschelden kan ik me onmogelijk inbeelden dat ze als mij willen zijn, maar oke, als jij het zegt
~
"You have many options in life, make giving up not one of them." ~Austin Carlile
Gewoon .. een voorbeeld waarom quotes mensen kunnen helpen.
En misschien moet ik wat vaker aan Ash's quote gaan denken want waarschijnlijk is de wereld heel wat beter als ik mezelf toelaat te zien. "Life is good, life is great, always love and never hate, break the rules, stand apart, ignore your head and follow your heart." ~Ashley Purdy
~
Patros, awh, dankje :$
datum 21-04-14 23:23
reactie 926
DutchMarley
I'm trying Nathan... I'm trying..

www.youtube.com/watch?v=ncKrBM0_ywA
datum 21-04-14 23:27
reactie 927
Verwijderde gebruiker
Koffie, ik haat koffie. Net slootwater Geef mij maar warme chocomelk
datum 21-04-14 23:28
reactie 928
DutchMarley
nja ik drink ook geen koffie.. slootwater idd

mja moest ineens aan dat stukje denken vond t wel toepasselijk qua hoe adhd ik hier achter de laptop zit

(stiekem lust ik ook geen chocomelk.. warm of koud.. )
datum 21-04-14 23:29
reactie 929
Patros-Fibros
Niets te danken
Niets dan de waarheid
-
I never give up my life, I can't give up you guys
datum 21-04-14 23:31
reactie 930
Verwijderde gebruiker
Thee drink ik trouwens ook nooit Als ontbijt ben ik tevreden met een glas melk of sinaasappelsap. Qwa drinken dan.
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan [9]

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.