Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 871
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik zeg niet van bepaalde mensen dat ik ze haat, maar als diegene in brand staat en.er is water in de buurt zou ik het water drinken -,- - Sum, Oculus is wel een goede film voor jou |
| reactie 872
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ik haat niemand. Ik mag de een wat meer dan de ander. Maar als iemand hulp nodig heeft, dan bedoel ik niet als ze wat van mij nodig hebben, zal ik helpen. Misschien juist omdat ik weet hoe moeilijk het is om er alleen voor te staan. |
| reactie 873
|
|
|
Als je altijd al alleen bent geweest ben je in je eentje met meer dan als dat je in een grote menigte bent - I don't hate people, I only dislike them |
| reactie 874
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik zeg misschien snel dat ik iemand haat maar .. Het is gewoon als ik even tegen iemand ben. En mezelf haten is geminderd als vroeger maar zal er altijd wel inzitten. - Mijn ouders hebben op de een of andere manier plots een hekel aan me. Plots vond niemand nog iets oke, en ik mag geen bandshirt aan vandaag. Ze kunnen ze een kilometer om, om vier uur ga ik gewoon Studio Brussel luisteren, Alex Agnew (of hoe je zijn naam dan ook schrijft) presenteert dan de hevigste gitaar nummers. Carnaval of niet, ik ga radio luisteren. |
| reactie 875
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Hh hoe verzin je het. Die film, hoe kun je horror leuk vinden. Heb je geen hart ofzo. Hhh zo grappig patros. Je bent ook een beetje tof. Ook al scheld ik je uit je haat me niet? Fijne carnaval esmee. Droom verder. |
| reactie 876
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
ligt een dunne maar duidelijke grens tussen wensen dat je dood was.. en wensen dat je nooit geboren was |
| reactie 877
|
|
|
Ik draag ook gewoon kleren die mijn ouders (of sws 1 ervan) niet goed vindt. Toen.ik zei dat ik Oculus wou kijken zagen ze me aan alsof ik van 30 planeten verderop kom |
| reactie 878
|
|
|
"Ligt een dunne maar duidelijke grens tussen wensen dat je dood was.. en wensen dat je nooit geboren was" Het laatste. Zowieso het laatste. - Sum, typ mijn naam juist of gewoon niet. - "Vlecht mijn haar vlecht mijn haar Esmée, kom op" Een mep kan ze krijgen -.- |
| reactie 879
|
|
|
nja mijne ondertussen ook t laatste.. bedoel.. geloof heilig dr in dak hier ben om de rit uit te zitten.. anders had ik geen impact op mensen gemaakt |
| reactie 880
|
|
|
Als je naar horror kijkt verbetert het je onderschijdt tussen wat bedreigend en gevaarlijk is en wat niet. - Either you love me or you hate me, every single fucking time I'm stuck in your head. Go ahead and love me, or hate me. You can't say you are still thinking about me - Als iemand hulp nodig hebt, mij kun je bereiken - Sum, mij krijg je toch niet klein. Als je me naar onderen.probeert te krijgen sta ik automatisch boven.jou. K |
| reactie 881
|
|
|
jezus wat zijn de buschauffeurs A-holes hier he.. OMG GEWOON!!! :O |
| reactie 882
|
|
|
Iemand: " Esmée is echt goed verkleed." Mijn vader: "Gast, dit draagt ze altijd." Iemand: "Jaja, niemand draagt een spike armband, een riem vol studs en heavy metal boots." Vader: "Toch wel." Hoe moet ik me nu voelen xD Pech, die man zijn gezicht was goed genoeg |
| reactie 883
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hallo iedereen! Dat is weer even geleden Alles goed? Wie heeft er ook een overdosis chocolade gehad? |
| reactie 884
|
|
|
Nadelen van carnaval; je kan de heavy gitaar nummers niet horen xD Woah radio was nog nooit zo goed |
| reactie 885
|
|
|
ghehe sorry Springbok, ik niet... had van de week de kilo paaseitjes al op |
| Naar boven | |