Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 931
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Dus ik ben niet de enige die geen koffie lust, gelukkig >~< ~ Patros, dan nog dankje ~ Nhah, ik vier nooit meer carnaval, vreselijk gebeuren >~< |
| reactie 932
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jullie en eten -,- - Jeff Dunham is altijd wel goed Als je van.mijn humor wilt genieten, het is zo droog dat je er geen paraplu voor nodig hebt |
| reactie 933
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Was carnaval zó vervelend? Ik heb dat nooit van dichtbij meegemaakt trouwens. Tja, woonde vroeger ook boven de Grote Rivier |
| reactie 934
|
|
|
Ik ontbijt geeneens .. Eigenlijk best een slechte eigenschap van me. En drinken 's morgens doe ik ook amper. 'S morgens kan je me best gewoon gerust laten ~ Nu heb ik honger, - |
| reactie 935
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Sommige mensen kennen die verhalen van psychologen wel bart, zonder ook maar ooit een psycholoog gezien te hebben. Ik kijk bijv. Dr phil en dan denk ik je kan het soms ook anders doen. Niet dat ik zo slim ben maar zij zijn ook maar mensen en hun verhalen ken ik nu wel. Dat ik geen psycholoog nodig heb stel dat ik zm wil plegen. Ik weet genoeg maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Hoop dat je moeder wel wat heeft aan haar psycholoog en er boven opkomt. |
| reactie 936
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
we vieren hier geen carnaval (stil zijn is best moeilijk als je niks te doen hebt Ow ontbijten doe ik ook nooit.. eerste maaltijd is meestal ergens tussen een uur of 4 en 7 |
| reactie 937
|
|
|
Nou ik kan dat niet hoor, ontbijt overslaan |
| reactie 938
|
|
|
Nathan, het is vreselijk Ik was de enige niet-verkleed, bijna (al dachten de mensen van wel -.-) ~ Hm, enkel een psych voor andere redenen als depressie gezien |
| reactie 939
|
|
|
Als je 's ochtends droog staat regent het niet |
| reactie 940
|
|
|
Patros, hup, water halen jij .. xD ~ Highway To Hell en Sad But True in mijn hoofd, ze willen niet weg xD |
| reactie 941
|
|
|
Ach, je was gewoon verkleed als jezelf Esmée, dat is ook leuk Bij mij regent het nooit |
| reactie 942
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Als je denkt dat Dr. Phil een realistische weergave is van psychologie dan zit je er 100% naast, Kamilla. |
| reactie 943
|
|
|
Niemand geloofde dat het mijn serieuze laarzen waren -.- "Niemand draagt laarzen met halve spikes en studs en duizendeneen bandjes eraan." Verkleed als mezelf was lachwekkend genoeg Maar een meisje wat ik kende liep mee en ze heeft me pull vol confeti gepropt .. En me een lolly gegeven xD |
| reactie 944
|
|
|
Was ik van plan, maar te lui om naar de kraan te lopen - Ik heb telkens Go To Hell For Heavens Sake en Enter Sandman in mijn hoofd |
| reactie 945
|
|
|
Voila, was lachwekkend genoeg zei je. Dus is helemaal niet erg |
| Naar boven | |