Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 886
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Die overdosis chocola opeten was een eitje |
| reactie 887
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik besef dat ik letterlijk nog geen chocolade heb gegeten na en tijdens Pasen o.o - Okay, als iemand me blij wilt maken, kidnap Alex Agnew en geef hem aan mij :'3 |
| reactie 888
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
voor en tijdens bedoel je waarss Alex Agnew? dunno wie dat is.. ff googlen ow belgische komiek.. mkay |
| reactie 889
|
|
|
Hij is ook bij Studio Brussel en praat daar een hardrock/metal radioprogramma aan elkaar |
| reactie 890
|
|
|
ghehe eerste wat ik tegen kwam was een stukje over Hitler ik ben nu van de chocolade afgestapt.. nu vanille-kokos zandkoekjes in de oven |
| reactie 891
|
|
|
Kan iemand hier kaartjes regelen voor The Browning en die dan aan mij geven? |
| reactie 892
|
|
|
denk t niet.. hier in groningen treden sowieso weinig bands op |
| reactie 893
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Een betere wereld begint bij jou. Wees even kritisch naar de buitenwereld als naar jezelf en leer ervan. En niet te snel over (zelf)haat spreken, uiteindelijk kan woede alleen maar ontwrichten, uit al het andere kunnen we opbouwen. |
| reactie 894
|
|
|
word sowieso te snel gesproken over haat... zoiets kan soms jaren duren voor het tot haat-niveau komt.. of dr moet wel zoiets gruwelijks gebeurd zijn.. gave tekst die ik tegen kwam online: I am lost.. Blank, meaningless words slide across the page Nothing can convey the magnitude of emotion The turmoil and sadness inside me days are passing me by, and I cannot grasp them they slip effortlessly through my clenched and weakening hands. Powerless they clutch, naively and aimlessly at the silken, elusive air.. It dances, tickles, flirtatiously spins in my palm, And for a moment I'm beautiful then it retreats and leaps.. Wildly away.. Well beyond my reach.. And I'm to tired to chase it.. |
| reactie 895
|
|
|
Huhmf .. Where did I go wrong, I lost a friend, somewhere along in the bitterness, and would have stayed up with you all night, had I know how to save a life .. Klinkt te herkenbaar .. Hij heeft een hekel aan mij, ik vertrouw hem niet meer en hij gaat zelfmoord proberen te plegen, niets wat ik deed hielp en niets wat ik zei hielp .. Distance sucks, and I don't know what to do |
| reactie 896
|
|
|
Latoya.. begrijp me nu niet verkeerd hoor.. want dit gaat echt fucked up klinken.. alleen niet iedereen is meant to be saved.. en soms.. heel soms.. valt er ook niks meer te doen... hoe ongelofelijk F-ed ook... en in sommige situaties, kan niemand maar dan ook niemand tot diegene doordringen.. en zullen ze het zelf moeten vinden in zichzelf, of helaas keihard onderuit gaan.. (ik ken de situatie niet, en bedoel het echt niet kut hoor.. sorry als dit TE overkomt enzo.. ik ken helaas maar al te goed hoe machteloos iemand in dit soort dingen kan staan.. soms kan er helaas alleen maar afgewacht worden, ipv veranderd worden.. wat vaak nog moeilijker is..) In elk geval heel veel sterkte!! |
| reactie 897
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hoor ik hier het woord chocolade? Van het weekend nog iets gegeten ervan. Vind het erg lekker |
| reactie 898
|
|
|
Vinden mensen het leuk om met mijn gevoelens te spelen, ofzo ? Nu is hij plots totaal oke. Woah, woops, vertrouwen in de mensheid weg. Ik wil nooit nog een nieuw persoon leren kennen. Remon, het is niet te, hoor, je hebt gelijk .. Maar volgende keer kan hij het zonder mij doen. Mensen die het weinige vertrouwen dat ik in andere heb (met uitzonderingen die ik wel erg vertrouw) weghalen wil ik niet helpen |
| reactie 899
|
|
|
nu is die ineens totaal oke? ehms... ehms.. oke? :S nja erg serieus is het dan denk ik niet geweest.. das idd inspelen op mensen hun gevoel dan :O Hugsies ^^ |
| reactie 900
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wees voorzichtig en kijk de kat uit de boom |
| Naar boven | |