Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 856
|
|
|---|---|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Hallo kleuters. Leuke pasen gehad? |
| reactie 857
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
dunno eigenlijk wat de mensen zeggen nu ik mn haar langer heb.. de meeste mensen weten wel dat ik nu dreads krijg volgens mij.. plus luister allang niet alleen metal meer,.. plus zo loop ik dr ook niet echt meer bij,.. loop nu wel soms rond in een harembroek.. VET RELAXT!! static.mijnwebwinkel.nl/winkel/fishermanspants/full29610983.jpg |
| reactie 858
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Carnaval is enkel leuk omdat ik van mijn vader me mag kleden hoe ik wil zijn .. ~ Waarom. Ben. Ik. Ik. Ik kan alleen mensen pijn doen en ik haat mezelf zo vreselijk veel |
| reactie 859
|
|
|
Zitten jullie in de zomer ook achter de computer op dit forum? Ik niet hoor. Niet overdag iig. |
| reactie 860
|
|
|
Ja. Ik heb geen sociaal leven, zomer is veels te heet want al mijn shirts zijn zwart. Nee, tuurlijk ben ik ook buiten, maar waar WiFi is is het forum |
| reactie 861
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Haat jezelf niet, haat de mensen om je heen. Mij doe je enkel pijn als je zelfmoord pleegt of weer gaat snijden. - Wat zal het 's zomers een rust zijn hier als je niet op de pc komt Sum - Ik heb soms ook wel liedjes die me echt raken of die precies mijn gevoel beschrijven... - Het wordt op laatst wel irritant. Vragen waarom ik metal luister, of ik satanist, anti-christ of wicca ben, wanneer ik weer naar de kapper ga, of ik daar überhaubt wel ooit geweest ben, ... - De enige reden waarom mijn haar 'zo vreselijk lang' is is KIKA. Moet nog iets van 12 centimeter |
| reactie 862
|
|
|
Patros, de barnhartige samaritaan. Je word steeds leuker |
| reactie 863
|
|
|
Ik kan geen zelfmoord plegen of snijden, dat heb ik je beloofd Ik wil eerder iemand vermoorden (niet letterlijk) mijn 'beste vriend' (Domi, Whatever) bedriegt mijn beste vriendin. Guess who's angry .. Mensheid is gek -.- |
| reactie 864
|
|
|
Hij is het niet waard te vermoorden - Anna Dressed In Blood, goed boek tot nu toe Hoop dat ik Bad Blood van Rhiannon Lassiter mag gebruiken voor engels boekverslag - Zo barmhartig is het niet hoor, en ook niet echt lovendwaardig. Er zijn mensen die het harder nodig hebben dan ik. Als ik een beetje geld overheb in de winkel gaat dat naar het onderzoek naar de 'sluipmoordenaar'. Als je er een echte vriend aan had verloren zou jij je er ook voor inzetten... |
| reactie 865
|
|
|
?? Er zijn toch al genoeg pruiken? |
| reactie 866
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nou nou, wat een verhalen hier joh Inderdaad Esmée, je moet jezelf niet haten |
| reactie 867
|
|
|
Er zijn ook al genoeg accounts en fora die jij terroriseert -,- Ik denk tenminste nog aan aderen, in tegenstelling tot jou - Weet iemand hier op welke site ik Oculus kan kijken? |
| reactie 868
|
|
|
Ik haat mezelf niet meer, ik haat Dominic, urgh, hij heeft mijn hele dag al verpest. En me geblokkeerd. Hmfh, ik snap mensen echt niet meer :'/ ~ Sum, kom op -.- |
| reactie 869
|
|
|
Je moet jezelf zowieso nooit haten, dat is nergens voor nodig |
| reactie 870
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Ben ik weer. Terug van weggeweest.... Remon, het klinkt nu ik het terug lees (" O tattoo`s, goede herinneringen..." )zeker dom, tattoo's zijn voor eeuwig. Er zijn al genoeg mensen die me haten dus waarom zou ik mezelf haten? Maak het jezelf niet moeilijker dan het is. |
| Naar boven | |