Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 841
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik hoopte dat jij wist van welk nummer het was... - Komt dat niet uit Scars van SWCF? - Mijn moeder heeft een halve hartverzakking gekregen, ik liet haar een.foto zien van The Great Omi Die vent spoort echt niet |
| reactie 842
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
haha nee die is idd compleet gestoord.. i like tats.. but thats just insane dit is mijn tattoo op mn arm trouwens: scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/10299996_1490443624517314_253223173015164667_n.jpg |
| reactie 843
|
|
|
Ik wou mezelf anders ook zo gaan tatoeëren hoor -,- - Nice |
| reactie 844
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, dat was weer een heerlijke wandeltraining naar het bos. Wat ruikt dat dennengeur toch lekker altijd |
| reactie 845
|
|
|
ghehe nouja Patros.. als ik echt heel eerlijk ben heb ik 3 tattoo's in plaats van 2.. heb zelf 3 stippen op mn pols gezet.. (in soort driehoekje) heb jezuskruisje op mn voet (gezet met oost-indisch inkt - naaigaren - naald - aansteker) en die op mn arm waar ik de link net van stuurde heb ik officieel laten zetten |
| reactie 846
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Hallo hoe gaat het hier? Fijne paasdagen allemaal! O tattoo`s, goede herinneringen... |
| reactie 847
|
|
|
hoezo herinneringen? tattoo's zijn meestal forever? OJA!!!!! haha wat slecht!!! fijne paasdagen idd!!! hihi oeps |
| reactie 848
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nice tattoo Remon ~ Patros, The House Of Wolves - BMTH. Lang leve YT ~ "Esmée je haar zit anders !" "Nee echt, je méént het." Familie -.- ~ Fijn Pasen Lisanne |
| reactie 849
|
|
|
Nice nummer - "Heb je alleen zulk lang haar omdat je metal luistert? Als je kort haar hebt ga je dan rap en hiphop luisteren?" -,-' |
| reactie 850
|
|
|
"Heb je alleen zulk lang haar omdat je metal luistert? Als je kort haar hebt ga je dan rap en hiphop luisteren?" -,-' I'm not getting it? :/ |
| reactie 851
|
|
|
Ouders/familie die tussen uiterlijk en muziek een link leggen ^^ - The Fray - How To Save A Life. Dat is pas een mooi nummer - Ik. Haat. Mensen. :'/ "Kan ik je helpen Es?" "Hm, misschien" dan leg je uit wat er aan de hand is en dan antwoord hij met een **** kettingbericht. "Oh, sorry hoor." Huhhh ik ben iedereen (oke niet letterlijk iedereen) zo beu -.- |
| reactie 852
|
|
|
owzo.. hmmz ja maarja.. sinds wanneer hebben mensen het ooit bij t juiste eind how to save a life.. mooi nummer idd |
| reactie 853
|
|
|
Er is ooit iemand, (weet niet wie) die een filmpje heeft gemaakt bij het lied How To Save A Life, met de Sims 3. Mijn zus begon te huilen toen ze het zag, dus kan ik het nooit meer opzetten xd - Oh help, nee, morgen carnaval -.- |
| reactie 854
|
|
|
Mijn klas is alles wat met gitaf ren te maken heeft 'Albertus muziek' gaan noemen omdat ik het toevallig luister -,- En idd, alleen omdat ik mijn haar laat groeien denken ze meteen omdat ik het doe om de metal - Hoezo begint ze dan te huilen om dat filmpje? - I love carnaval!! |
| reactie 855
|
|
|
hehe achja dat soort mensen hou je toch wel mhaw kan ik me voorstellen.. heb ook wel es n traantje gelaten bij dat nummer.. zo veel nummer heb ik dat wel es bij XD |
| Naar boven | |