Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 721
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
De Kronieken van Narnia |
| reactie 722
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Je kan beter de film kijken. Onthoud je beter. |
| reactie 723
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Narnia leuk |
| reactie 724
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik.hou er normaal gesproken niet van, maar de films van Narnia zijn wel aardig - "A single scar is a sign that you won a little fight, two scars let see a broken life and heart. A plenty scars let them all see that no war is too heavy for you to lose. You fought against and with yourself, there is no winner or loser. Life is an endless game without interupting. You are nowhere but everywhere, just go where you never went. I won't lost you, and I simply can't" (srry voor het engels Nath, maar je kunt ook google vertelen gebruiken |
| reactie 725
|
|
|
Wat heb jij allemaal meegemaakt patros? Het lijkt heel erg namelijk. Jullie allemaal trouwens. |
| reactie 726
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Is dat je toekomstverhaal? Ik kan het een beetje lezen En Google Translate, da's ook een faalding eig. hoor |
| reactie 727
|
|
|
Erger dan jouw gedrag en stemmings/account wisselingen is niet mogelijk. Lees mijn verdrietgedichten, levensgedichten en overlijdensgedichten en je komt het misschien te weten |
| reactie 728
|
|
|
Slaap lekker iedereen. |
| reactie 729
|
|
|
Nath, dat verhaal is sws 270 woorden lang |
| reactie 730
|
|
|
Kamilla, ik lees liever als dat ik film kijk, dus nee, dankje. ~ Ik ga best maar eens slapen xd |
| reactie 731
|
|
|
Goedemorgen iedereen. |
| reactie 732
|
|
|
Goedemorgen jij ^ - Ik haat het zo als mijn moeder begint te zeuren over ALLES wat ik doe. "Wat luister je NU weer?" "Wat doe je NU weer ?" "Wat .." |
| reactie 733
|
|
|
Esmée, ken je Bludgeoned to Death? |
| reactie 734
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Oeh, Narnia _ Seffens barbecuen, maar wel een kans gemist om bij m'n F te gaan spelen OMDAT ik naar een f*cking mis moet gaan -_- _ De vakantie ging zo snel voorbij.. Time Flies When You're Having Fun.. |
| reactie 735
|
|
|
"Kans gemist omdat ik bij een mis moet zijn" wat een woordgrap *is weer meliger dan een zak meel* |
| Naar boven | |